sarasvensson

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Sara - 13 november 2010 21:49

 

Tack alla ni underbara, som följer mig här i bloggen. Nu tackar jag för idag och så hörs vi imorgon igen. Är det någonting ni vill ha mer utav här i bloggen, så lämna en kommentar, så ska jag försöka fixa det :) Puss och godnatt!

Av Sara - 13 november 2010 19:11

                                    lovely , lovely saturday!


Underbara, sköna, härliga lördag!! En helg när den är som bäst. Gårdagens härliga med lite smågalna kväll/natt var grym! tack igen, världens bästa 8or!! Sov inte många timmar i natt, så nu i eftermiddags la jag mig och sov i en ungefär en timme :) man blir så mycket piggare, vilket är skönt. Har precis pluggat no och innan det pluggat jag järnet i matten. Härligt att hinna med viktiga grejer. Hann även idag med lite ty-plugg och så har jag också gjort klart min sv-bokrecention på 2 sidor.


Här hemma har det regnat hela dagen, nu håller det tack och lov upp. Tog ut prinsessorna en stund innan middagen, så skönt att få lite frisk luft med världens finaste tjejer :) Det var precis så vi hann innan det värsta regnet kom.


Som ni vet, så har jag också varit på den årliga hantverksmässan. En underbart fin mässa med massa fina grejer. Läs mer om det i inlägget nedan. Nu ska jag alldeles strax kila ner och duka upp med massa gott. Ikväll blir det mys framför tvn!!! :) Imorgon ska jag vara hemma och greja, rummet ska städas, det ska pluggas en hel del och så ska jag försöka hinna med en härlig långpromenad. Visst låter det härligt? Ha en skön kväll, starshines! Puss!

Av Sara - 13 november 2010 12:42


För en stund sedan kom jag hem från hantverksmässan. Det var riktigt roligt att få gå runt och kika på alla duktiga hantverkare, och så mycket smycken!!! Otroligt kul. Ni vet ju att jag gillar smycken :) Det säljs så mycket fint. Smycken, änglar, kransar, ja, man kan faktiskt hitta lite allt möjligt, och det bästa är ju att det faktiskt inte är så jätte dyrt :) Vissa saker är billigare än vad det ser ut, så ni som bor i Gudhem, ta er en sväng ner och kika på alla fina grejer :) Idag fick ett mobilsmycke följa med hem.


  Bilderna är som ni ser, inte världens bästa, men jag hoppas att ni ser ändå. Det är en jätte söt liten ängel i blått, lila och silvrigt. Såå fin :) Nu håller regnet upp, så nu ska jag snabba mig ut och ta ut prinsessorna en stund. Hörs sen! Puss!

Av Sara - 13 november 2010 09:47

                                           världens bästa prinsessor!


Nu har jag precis kommit hem. Det har varit hur kul som helst! Trodde faktiskt aldrig att det skulle bli så bra som det faktiskt blev :) vi lagade och åt tacos, såg på idol och film, pratade, skrattade och ja, vi hade det underbart :) Tack världens bästa 8:or för en härlig fredag!!! :D


Som sagt, nu är jag hemma, ska alldeles strax packa upp min packning och sedan gå ut en stund med prinsessorna. Idag ska jag också hinna med att plugga en hel del, eventuellt städa rummet (om jag inte sparar det tills imorgon, ni vet, mitt söndags-städ) och så kanske jag tar mig en sväng till hantverksmässan. Ha en fin lördag! Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards