sarasvensson

Alla inlägg den 26 november 2010

Av Sara - 26 november 2010 18:19

Nu har min röda fina jul-stjärna kommit upp i föstret. Visst blev det fint?


Har precis ätit middag med familjen och innan det var jag ute och fixade hos prinsessorna. På grund av all snö och den kalla kylan, så flyttade vi in buren i garaget. Buren är nu städad, fin och ren. Alla grejer, i kaninhörnan, som fanns uppe på altanen är inplockade och istället har vi gjort en mysig kanin-hörna i hörnet i garaget. Blev jätte jätte bra! Nu blir det varmare för mina älskade prinsessor. Kan ta och visa er hur det blev :)


Ikväll blir det idooooool!! :D vem tror ni åker? puss!


förresten, ska byta ut några bilder i min nuvarande header. Har ni några favorit-bilder som ni vill ska komma med? Hör av er :)

Av Sara - 26 november 2010 14:38

                 det snöar ute och på marken ligger decimter tjock snö,

            allt är täckt av snön. åhh, när vintern är som bäst!


Har precis kommit hem från skolan. Äntligen helg! Har massa kul inplanerat så jag är säker på att det kommer bli en riktig toppen-helg. Dagen i skolan har rullat på bra och varit hur kul som helst! Älskar verkligen syslöjd :)


Och ett plus i kanten var att naturbruksgymnasiet plus ett annat gymnasium var på min skola idag och visade upp sig. Sötåsen! Minns ni? Gymnasiet som fanns i mina tankar...djurlinjen och hundinriktning....


Hoppas att ni har en skön och vintrig dag, snart är det första advent!


puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards