sarasvensson

Alla inlägg den 22 november 2010

Av Sara - 22 november 2010 18:18

                Här är ett gäng bilder från tibros museém, där jag och mamma var i helgen, i samband med min 5:e timoteij-träff. Som jag skrev tidigare idag, så brukar jag inte gilla museém, men det var faktiskt riktigt roligt att gå runt och kika. Det bästa museém jag varit på :) Rekomenderas stark! 


Så fort jag hinner, ska jag visa bilder från timoteij-träffen.


♥ den som väntar på nåt gott, väntar aldrig för länge ♥ 

Av Sara - 22 november 2010 17:30

Phu, vilken dag! Gick upp kl. 7 imorses, åt en ordentlig frukost, gjorde iordning mig, var ute en stund hos embla och troja och så hanna jag med lite dator-tid också, på morgonen :) Jag gillar att hinna med mycket. Hann dessutom med ett inlägg på min lunch-rast. När jag skrev det fräääkte snön ner här i Gudhem. Jag gillar det :) Kom inte hem förrän kvart i fyra nu på eftermiddagen. Embla och Troja har inte fått komma ut någonting idag, men imorgon ska dom få komma ut en stund i den härliga snön. Det blir så fort mörkt...


Har suttit med mitt so-hemprov nästan hela eftermiddagen. Ska kila ner och duscha nu, sedan blir det middag och efter det ska jag börja med min tyska.


Bilder från tibro-museét och från timoteij-träffen kommer! Har så mycket också göra nu, så jag hinner knappt med, men jag ska göra att gör att inte glömma bort det...


Hoppas att ni har en riktigt härlig måndag!!

Hörs snart, puss!

Av Sara - 22 november 2010 12:23

  Är hemma på min lunch-rast och tänkte passa på att skriva lite till er :) Eftersom jag inte hann blogga mer innan jag åkte till Tibro igår. Jag hade det helt underbart! ♥ Jätte kul att få träffa timoteij igen, dessutom gick mamma och jag på ett museém. Brukar inte gilla museém, men detta var riktigt fin och faktiskt väldigt intressant :) Bilder från muséet och timoteij-träffen visar jag er så fort jag kan.


En ny vecka, en ny dag och nya möjligheter. Hoppas att eran vecka börjat på bästa sätt! Här hemma snöar det och det är ett fantastiskt fint vinter-väder. 


Vi hörs lite senare!

Ha en fortsatt skön måndag, puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards