sarasvensson

Alla inlägg den 25 november 2010

Av Sara - 25 november 2010 19:15

                     mitt "roliga" sällskap från i eftermiddags tills nu.


oj, vilken dag! Här hemma snöar det för fullt och har gjort det sedan söndag/måndag. Det är såå mycket snö ute nu, riktigt kallt, men riktigt vintrigt och fint :) Det ligger decimeter-tjock snö på bilar, häckar, tak, ja, allt är täckt av den härliga snö.


Har haft en lång dag i skolan, började 8.30 och slutade 15.40 Imorgon slutar jag 14.10 Ska bli otroligt skönt :) Denna veckan har gått hur fort som helst! Snart helg :) Vad ska ni hitta på?


Sitter och ser på "vem vet mest", snart blir "halv åtta hos mig" och därefter det underbara programet "ladies på östermalm". Vad tittar ni på ikväll?


Hoppas att eran dag varit kanon!


Puss!

Av Sara - 25 november 2010 07:44

    Då var det torsdag! Känns som denna veckan gått hur fort som helst. Nu är det en ny dag och nya möjligheter. Jag hoppas att ni får en riktigt riktigt fin dag!


Vaknade sju idag, åt en god och ordentlig frukost, har precis varit ute hos världens finaste små prinsessor och sitter nu iordning och kikar ut på det fina vinterlandet utanför fönstret.


Om en stund blir kilar jag iväg till skolan, så vi hörs i eftermiddag!


puss puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards