sarasvensson

Alla inlägg den 20 november 2010

Av Sara - 20 november 2010 21:40

    Godkväll, starshies. Har precis myst framför tvn med en massa gott! Älskar helgen, då man bara kan ta igen sig, mysa, vila och göra det man tycker om och det man vill :) Imorgon ska jag göra det. Imorgon ska jag göra något som verkligen älskar att göra och som jag tycker om :) Kan ni gissa vad det är? Jo, såklart ska jag träffa timoteij! Imorgon smäller det igen :) Alltid lika roligt varje gång. Imorgon får jag träffa dom för 5:e gången och sedan på julkonserten i december för 6:e gången.


Imorgon är det Tibro som gäller! Mamma och jag åker dit efter lunch, fikar, går på ett museém och kl. 18 spelar timoteij. Kommer hem sent imorgon kväll, så det blir ingen mer bloggning efter att kommit hem. Bilder visar jag er så fort jag kan :)


Vad ska ni hitta på imorgon?

Hoppas att ni haft en skön, härlig, avkopplande och alldeles ljuvlig lördag.

Puss!

Av Sara - 20 november 2010 18:33

 

 

 

Har precis kommit hem från Boutiqe Violens julvisning med en massa fina grejer. Det var så fint! Alltihop! Så vackert iordning. Har sett massor av fina kransar, blomsterarangemang, ljusarrangemang och det var såå fint! Har ni möjlighet, så åk och kika i Ugglums gamla skola. Öppet till 21.00 ikväll.


Nu blir det middag med familjen.

Glad lördag på er!

Puss!

Av Sara - 20 november 2010 16:12

 


Tack alla ni underbara som följer mig och min blogg! ♥ Klicka på länken och börja följ mig även på bloglovin, http://www.bloglovin.com/sv/blog/1865293...93/sarasvensson#



När du klickat på länken, så måste du bli medlem för att kunna följa mig på bloglovin, men när du är medlem, så talar bloglovin om precis varje gång jag uppdaterat här på bloggen. Så har du inte tillgång att kika in varje hos mig, så talar alltså bloglovin om varje gång jag uppdaterat. En kanon-sida, så följ mig där.


Puss!

Av Sara - 20 november 2010 16:00

Nu ska du få chansen att hylla din idoler här på bloggen. Det enda du behöver göra är att kommentera och skriva några rader om varför just din idol ska bli hyllad här i bloggen. Glöm inte att skriva ditt namn. Jag fixar en bild på din idol och du skriver helt enkelt några rader. Super enkelt! Alla idol-bilder publiceras på tisdag, så var med du också!

Av Sara - 20 november 2010 15:53

                    förlåt för dålig uppdatering, men har haft fullt upp hela dagen.


Tog mig en skön sovmorgon till nio innan det var dags att äta frukost, efter det åkte jag, mamma och syster in en sväng till stan. Köpte lite julklappar och annat. Mycket mysigt! Efter det blev det en god middag här hemma med familjen och nu har jag precis varit ute en stund med prinsessorna.


Har också gjort en del so och lite engelska.


Senare idag ska jag även på Boutiqe Vololin-mässa.


Hoppas att ni har en lovely lördag.

Vi hörs snart!

Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards