sarasvensson

Alla inlägg den 17 november 2010

Av Sara - 17 november 2010 19:15

Måste säga att jag verkligen älskar mysstrumpor, och då menar jag verkligen ääälskar!! :) Har flera par och gillar att gå runt i dom hemma på helgerna. Dom är gosiga, mjuka, bekväma...världens bästa strumpor! Kommer ni ihåg mina nya från Axel & Ebba? Köpte två par för 49 kronor. Ett par blå och vit-randiga och så ett mörkblått par med små söta möss på skaftet. Så söta :) Dessa går jag runt och myser i nu. Har även enfärgade med blom-dekorationer och så ett par rosa och ett par lila som jag köpte på Ö&B. Är det någon mer än mig som gillar dom?

                               enfärgade, randiga, mönstrade, dekorerade...

                     Mina favorit-strumpor om man sammanfattar det lite enkelt :)

Av Sara - 17 november 2010 18:36

      

dagens outfit = jeanstights H&M, vitt linne H&M, blommig blus H&M, munkjacka H&M och puderrosa tubhalsduk Lindex (kör även på mina matchande vantar till)



Vilken härlig ondag! Började dagen med simning inne i stan och sedan har dagen gått hur fort som helst. I like :) Redan onsdag! Inte många dagar kvar till helg. Lovely. På fredag eller lördag ska jag, mamma och syster in en sväng till stan för att kolla i två olika guldsmedsaffärer. Har länge önskat mig ett Sara-halsband i äkta silver, så nu ska vi kolla på lite fler olika varianter och prisklasser. Och på söndag är det dags igen :) Då åker jag och mamma till tibro, fikar, går på ett museém och så har vi bokat biljetter till timoteijs konsert. Åhh, det ska bli såå kul!! :) Rad åtta, kommer bli grymt bra. Då får träffa världens bästa tjejer igen för femte gången och den 15:e december är det sedan dags igen, på julkonserten, med timoteij och massa andra bra artister. Längtar! :)  


Hoppas att ni haft en skön onsdag, allihopa!! Hörs om en stund!

Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards