sarasvensson

Alla inlägg den 19 november 2010

Av Sara - 19 november 2010 18:53

     

Av Sara - 19 november 2010 18:42

     

  Åhh, vad jag längtar efter julen! Tända ljus, klä granen, all snö, åhh, jag vill att det ska bli jul NUU!! :) Julmusten, det drack jag faktiskt till middagen alldeles nyss :) åhh, det var så gott! Älskar verkligen julmust :) Den första december är verkligen en alldeles speciell och underbar dag, för mig börjar julen lite smått då. Har ni börjat köpa julklappar än? Har faktiskt inte börjat nåt!! Känner mig kanske lite sen, men men, snart så dyker det väl upp riktigt fina julklappar som jag vill köpa till mina nära och kära :) älskar att ge.


Puss & ha en fortsatt skön, avkopplad och härlig fredag!

Av Sara - 19 november 2010 17:21

  Är väldigt nyfiken på vilka NI är, ni som läser och följer min blogg :) Det skulle vara väldigt väldigt kul om ni skrev några rader om vilka ni är, för nu vet ni ju mycket om mig, så nu är det min tur att veta lite om er :)


Har du egen blogg, så skriv med den, så tar jag mig en titt och lämnar en kommentar :) 


Glöm inte att kika in smycke-Ulrika på hennes blogg, http://designbyullis.bloggplatsen.se/


Var med och hylla din idol! Mer info om det kommer lite senare.


Puss så länge! 

Av Sara - 19 november 2010 17:00

 

                      bild från google


Som ni nog redan vet, så älskar jag smycken :) Har hittat en underbart bra blogg, där Ulrika (Ullis) tillverkar egna smycken som hon sedan säljer. Jätte fina smycken och faktiskt inte alls särskilt dyrt. Hon tillverkar dessutom personliga smycken. Massa fina armband, halsband, nyckelringar, mobilsmycken, örhängen och ringar. Ta er en titt på http://designbyullis.bloggplatsen.se/


Klicka på länken, så kommer du direkt till bloggen, klicka sedan på headern en gång, så ser du alla fina smycken. Glöm inte att kika på kategorierna. Där kan du själv välja vilka smycken du vill se.

Av Sara - 19 november 2010 16:21

  Idag kom min efterlängtade iPod!! Gissa om jag är glad!! :) Fick med usb-kabel och ett par vita hörlurar. På denna toppen-iPod finns massa roliga spel, bild och film-mix, jätte bra musik-ljud. Har redan laddat in ett par låtar och provlyssnat :) verkligen super bra ljud!! 


Ni glömmer väl inte att hylla era idoler? Mer info finns i inlägget nedan. 


Vi hörs snart.

Puss och trevlig fredag! 

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards