sarasvensson

Alla inlägg den 24 november 2010

Av Sara - 24 november 2010 19:38

    snön ligger som orörd på fönsterbläcket. Älskade vinter! Mer vinter-bilder i inlägget nedan. Nu blir det "bonde söker fru". Ha en mysig kväll, puss!   

Av Sara - 24 november 2010 19:29

                  bilder från när jag var ute i snön med prinsessorna i eftermiddags.


Åhh, vad jag älskar snön!! Det är så härligt!! Kallt, men underbart :D Någon mer än jag ska älskar detta enormt fina vinterland? Det har snöat konstant i snart 3 dygn nu och på marken ligger nästan 3 dm tjock snö. Både jag och mina små prinsessor gillar snön :D Vi har varit ute i snön i eftermiddags. Mysigt!


Och vet ni vad? Det är bara EN månad kvar till julafton :D Åhh, så härligt! Inte många veckor kvar i skolan, innan det är dags att få på långt och härligt jullov.


Nu till något helt annat, har haft en riktigt bra dag i skolan idag. Simning på morgonen och en riktigt rolig stafett i bröstsim. Dagen har flytit på bra. Det gillar jag :)


Hoppas att ni har en super-skön onsdag!!


Snart ska jag visa er mitt fina vinter-fönster :)


Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards