sarasvensson

Alla inlägg den 1 augusti 2011

Av Sara - 1 augusti 2011 18:10

Åh, idag har vi bara såå underbart här hemma! Jag har dessvärre inte kunnat vara hemma så mycket idag, och njutit så mycket på dagen, för idag har jag varit inne i stan nästan hela dagen. Det kommer jag även att vara två veckor framåt. Dagen har bl.a bestott utav att åka buss och promenera på Falköpings gator. Dessutom har det varit hur varmt som helst idag! Och solen har skinit som bare den, så det var verkligen varit varmt. Att sitta och vänta på resecentrum i stekande sol, är väl kanske inte det mest underbaraste, men det funkar ändå:) Med bra sällskap så går det hur bra som helst! När jag kom hem, så hade min familj dukat fram och gjort iordning fika i trädgården, så mysigt och gulligt! Jag älskar verkligen små överaskningar:) Nu i eftermiddag har jag bara legat och latat mig, och inte gjort någonting alls! Gick en sväng till affären med syster nyss, men annars så har det bara blivit vila:) La mig på gräsmattan i trädgården och bara njööööt!, för det är så härligt, så jag vet inte vad!



 

 

 

        Förrutom fina blommor, så fångade jag också en söt liten fjäril på bild:)


Hoppas att ni har en fin dag, allihopa! Vad har ni för er? Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards