sarasvensson

Alla inlägg den 11 augusti 2011

Av Sara - 11 augusti 2011 17:57

Hej på er! Hur har ni det? Jag har det jätte bra! Jag har ju varit inne på eng-kursen hela dagen idag, det är ju bara en dag kvar nu och det är imorgon! Sen är det lite ledighet som gäller, skönt! :) Dagen i stan har rullat på riktigt bra, och jag märker hur mycket det här ger. Jag har lärt mig så mycket under dessa två veckor. Jag trodde kanske inte direkt att det skulle ge så här mycket och att jag skulle lära mig så mycket som jag faktiskt har gjort. Jag är så glad över den här möjligheten jag har fått! Idag gick vi även och fikade, hela gruppen, jätte mysigt. I eftermiddags slutade vi en halvtimma tidigare än vad vi brukar göra, alltså halv tre ungefär, och min buss hem går ju inte förren 15.30... Så det blev en lång väntan vid resecentrum, innan jag kunde hoppa på bussen hemåt.


När jag kom hem idag, slängde jag i mig lite mat, innan jag gjorde ännu ett delprov inför mitt kommande körkort till mopeden. Nu är det ju snart dags att övningköra, den 15e gör jag det, och sen fyller jag ju den 23e, och kan alltså skriva upp den 24e om jag vill det :) Tänk vilken härlig känsla! Att sitta på mopeden och köra i trafiken alldeles själv för första gången, och det kommer jag att få vara med om! Snart, snart...!!! Snart ska vi äta middag på altanen, familjen och jag. Prata, mysa och bara ha det härligt! Embla och Troja, mina små prinsessor, är ute i hagen och njuter! Och det gör jag med:) Puss, och hoppas att ni har en underbar dag!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards