sarasvensson

Alla inlägg den 19 augusti 2011

Av Sara - 19 augusti 2011 15:09

I nästa vecka kommer mina två gästbloggare att börja blogga!


Julia kommer att skriva om mode. Hon kommer att tipsa er om veckans plagg och accesoarer, och skriva om allt som har med mode och göra! Dessutom kommer hon att dela med sig utav sina allra bästa modetips! Julia bloggar på måndagar.



Sanna kommer att skriva om foto. Hon kommer att dela med sig utav en massa bra fototips, både för nybörjare och för de med lite mer erfarenhet. Hon kommer att visa före och efter-bilder vid redigering, och tipsa om flera bra foto-sidor! Sanna bloggar på torsdagar.



Är du också intresserad av att bli gästbloggare? Kontakta mig, på sara.s_96@hotmail.com, så berättar jag mer!


Kramar♥

Av Sara - 19 augusti 2011 13:14

Hej! Hoppas att ni har en fin fredag! Usch, är det så att det regnar i hela landet idag!? Det känns nästan så. Idag passade jag på att sova lite längre, när det ändå är dåligt väder. Syster väckte mig och gjorde iordning frukost till oss, och sen tog vi en lång promenad. En bra start på dagen! Nu när det tyvärr inte är så många dagar kvar på sommarlovet, så vill man ju njuta och ta till vara på dagarna på bästa sett! Det är ju jätte härligt att sova riktigt länge på morgonen, men nu när det närmar sig skolstart, och man ändå kommer att gå upp riktigt tidigt, så är det bra att börja i tid:) Tycker jag alltså! Så så får det bli, iallafall för mig nu innan skolan börjar!!:)


På förmiddagen passade jag och syster på att vara ute, och göra rent i Embla och Trojas bur. Den behövdes städas och bli fin, och det har det sannerligen blivit! Härligt! Eftersom det skulle regna hela dagen idag, så får man passa på när det håller upp:) Vi hann städa klart och ta in tjejerna i buren igen, innan regnet vräkte ner. Vi tog oss ännu en härlig promenad, och sen var det dags att börja med lunchen. Vi har gjort en repetion inför våra körkort, och hunnit med lite annat fix och trix!


Usch, för vädret idag! Jag hoppas verkligen att det blir bättre, och att det blir sol och iallafall lite värme, så att man kan vara ute och njuta av de allra sista sommarlovsdagarna!


Just nu fullkomligt vräker regnte ner! Men det är mysigt tycker jag:) Jag har precis packat! För i eftermiddag åker jag och syrran, plus mamma och pappa, till Lidköping och vackra Stadsträdgården, för att se September live! Åh, hon är såå grym, så det ska bli kul att se henne live! Några av er som ska dit?:) Hoppas att vi ses!!:D Med tanke på regnet, så känns det egentligen inte så lockande att åka någonstans, men vi ska ändå åka till Lidköping idag. I helgen ska jag och min syster vara hos mormor, och vi kommer hem på söndag. Det ska bli underbart att få befinna sig på en älskad plats, och njuta det sista av sommarlovet♥


Packningen är klar....!!!


Kvällens outfit! Jag kör på samma, som jag hade på Diggiloo. Blus från Vero Moda, cardigan från H&M och till det mörkblåa jeanstights från Cubus. Hoppas att det regnar över, så att man kan slänga på sig Conversen!


Nu håller syster yster på att baka och greja i köket, så när mamma och pappa kommer hem, så blir det fika, innan vi åker. TACK, finaste Julia, för dina gulliga och snälla kommenterar!! Blir verkligen jätte glad!! Tack snälla!


Ha en fortsatt fin dag, och om vi inte hörs mer idag, så gör vi det på söndag! Puss och Kram♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards