sarasvensson

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av Sara - 14 augusti 2011 18:45

Hej! Hoppas att ni mår bra ♥ Tyvärr har jag inte hunnit med bloggen så mycket dom senaste dagarna! Igår var jag ju i Skara nästan hela dagen, på konserten. Jag har massa bilder att visa, och massor att berätta för er, men jag tänkte att jag gör ett stort inlägg om det, när jag fått min kompis systemkamera-bilder, som jag ska få i nästa vecka :)


Jag kom hem sent igår, så jag la mig nästan direkt när jag kom hem. Idag tog jag sovmorgon, skönt! Jag har faktiskt inte gjort speciellt mycket idag. Fixat med lite allat möjligt. Klockan 14 var vi bjudna till våra kusiners mamma, som fyller 40 år. Rikigt trevligt var det!


Här kommer bilder...


Precis gjort iordning mig och på med skorna!


Dags att åka!


Jag körde på samma outfit, som på förra kusinkalaset. Klänning från H&M, skor Converse, vit jacka Vero Moda. Jag tog även med min vårjacka, för det var både kallt och regningt när vi skulle åka.


Jag och syster i bilen.


Jag, syster och kusin Emma.


 

Jag och Emma.


 

Jag och syrran.


 

Nu ska jag göra iordning lite inför morgondagen, för då ska jag övningsköra på trafikskolan inne i stan, inför moped-körkortet. Hoppas att ni har en fin dag! Och som sagt, bilder och så från konserten kommer i veckan! Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards