sarasvensson

Alla inlägg den 13 augusti 2011

Av Sara - 13 augusti 2011 10:25

 

Hej! Hoppas att ni mår bra, och att ni har en fin lördag! Sovit gott? Jag passade på att ta sovmorgon idag, eftersom det blir en lång dag idag.15.30 åker Madde och jag till Skara, för att köa till insläppet av konserten. Sen 19.00 börjar konserten med Timoteij, och sen 20.00 Eric. Det ska bli såå roligt, och jag hoppas på en underbar kväll! Det kommer bli grymt, det här! Och det som ska bli mest fantastiskt, är att träffa finaste Timoteij igen, för sjätte gången. Åh, vad detta kommer att bli bra! Förmiddagen har jag ängnat åt att planera och packa iordning, det som ska med i eftermiddag. Måste ju ha med en större väska, med vattenflaska, mobil, kamera, pengar osv. Och sen måste solglasögon och jacka också med! Det ska bli fint väder idag, soligt och varmt, så jag kommer ha shorts. Konserten håller ju på till 21.30 och sen träff med tjejerna efteråt. Eric ska vi också försöka komma fram till. Jag förmodar att det är en väldigt lång kö till honom, eftersom det är hans konsert, då Timoteij bara är förband, och Eric är ju ännu mer popoulär än tjejerna. Ja, kanske inte i mina ögon dirkekt, men i många andras. Jag ska fota massvis med min egen kamera, och sen har Madde med sin systemkamera, som hon fotar med.


Ha en fin dag! Och hoppas att ni har fint väder hos er! Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards