sarasvensson

Alla inlägg den 8 augusti 2011

Av Sara - 8 augusti 2011 18:04

Hej, fina ni! Hur har ni det? ♥ Tänk, att idag är det bara 5 dagar kvar tills jag får träffa min älskade tjejer igen! Nu på lördag åker ju som sagt jag och Madde till Skara, för att gå på Eric Saade och Timoteij-konsert. Det kommer att bli hur kul som helst, och underbart att träffa Timoteij igen. Cecilia vet att jag kommer, och tycker att det ska bli jätte kul :) Idag har ju min andra och sista vecka i stan påbörjats, och nu är det faktiskt bara 5 dagar kvar på denna lilla kursen. Avslutar ju två veckor inne i stan varje dag, med konserten nu på lördag. Tillsammans med fina Madde! Vi planerar för fullt nu inför lördag, och vi kommer att åka ganska tidigt här hemifrån, för att få bra platser. Idag åkte jag inte buss hem, utan mamma, mormor och syster kom och hämtade mig, så när vi kommit hem hit till Gudhem, så blev det fika och mys på altanen. Det var så längesen jag träffade mormor nu, så det var riktigt härligt att träffas, och kramas♥


Nu har jag precis varit ute på långpromenad i syster. Jag var ju ute på en igår också, och det är ju såå härligt att vara ute i friska luften så länge, och röra på sig. Gillar det! Bilder ovan! Nu ikväll ska vi strax äta middag, innan jag ska slappa och vila framför tvn. Jag är så trött när jag kommit hem från stan varje dag. Det känns verkligen att man går upp tidigt varje dag, men snart får jag sova ut♥ Det känns ändå bra att gå upp tidigt på morgonen, då man tar vara på dagen riktigt orentligt! Hoppas att ni mår bra, och att ni har en underbar måndag! Hoppas att veckan har börjat på bästa sätt för er! Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards