sarasvensson

Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Sara - 3 augusti 2011 21:04

Hej, finaste ni! Hoppas att ni har det bra ♥ Jag är ledsen över att uppdateringen inte är den bästa, men som ni redan vet, så har jag fullt upp nu, denna veckan och även nästa. Jag går en eng-kurs inne i stan, och slutar inte förren tre på eftermiddagarna, då det då är dags att ta bussen hem och sedan plugga mopedteori. Jag har verkligen jätte mycket att göra, och jag hoppas att ni förstår! Jag försöker självklart hinna med bloggen så mycket jag bara hinner! Både idag och igår har jag alltså varit på eng-kursen, och åker buss både dit och hem igen. Idag, direkt när jag hade slutat, så kom mamma, pappa och syster och hämtade upp mig, och då bar det av till Lidköping! Det har varit fint väder hela dagen, men framåt eftermiddagen, så började det regna, och påväg till Lidköping så vräkte rengat ner! Vi åkte ut till vackra Svalnäs, som är en fantastiskt fin och superlång sandstrand, strax utanför Lidköping. Vi har varit där en gång tidigare nu i somras, och det är bara sååå fint där!


Några regnskurar blev det dock, men så fort vi hade kommit dit så sprang syster och jag i och badade! Så himla gött och bada, det var verkligen längesen nu! Vi fikade och hade en jätte mysig och trevlig stund. Jag älskar verkligen att vara på stranden! Det är så tyst och lugn, men samtidigt lite livat, eftersom att vattnet är precis bredvid en, men det är så mysigt! Efter att vi varit på Svalnäs, så åkte vi hem en stund till mormor, innan vi åkte ner till ännu en strand, som ligger nära mormors hus, Skogshyddan. Där blev det dock inget dopp, men vi åt mat och glass där.


Kika in detta! Åh, vad jag älskar mormors trädgårdsland! Hur mycket fina blommor som helst, vill också ha!♥


 

 

 

 

 

 

Är jätte jätte trött nu, så jag har precis rakat benen, och ska nu springa ner och duscha, innan jag gör iordning mig för läggdags♥ Jag går ju upp kl. 8 på morgonarna nu i två veckor, så det klart att man känner av det. Hoppas att ni har en underbar dag, allihopa! Och att ni har fint väder hos er!


Jag måste bara berätta en sista sak. Den 13e augusti åker jag och fina Madde till Skara, för att gå på Timoteij & Eric Saade-konsert! Våra biljetter är bokade, och jag längtar verkligen hur mycket som helst! Och att få träffa mina älskade Timoteijor igen ♥ Det ska bli helt underbart!


Och sen åker jag till Skövde den 4e september, också för att se och träffa Timoteijorna! ♥


Puss!


Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards