sarasvensson

Direktlänk till inlägg 25 augusti 2011

23e augusti 2011 - min födelsedag!

Av Sara - 25 augusti 2011 19:00

Hej på er, och tusen tack för alla fina gratulationer! Jag har inte bloggat på några dagar nu. Jag har ju nyss börjat nian, vilket betyder sista året i grundskolan innan nian, och det är såå mycket att göra! Jag har redan börjat få en massa läxor och uppgifter jag ska göra. Det kommer att bli ett intensivt år när det gäller skolan, och jag kommer kämpa, för att få de beygen jag vill! Nian är ett viktigt år, då jag redan i början av nästa år, ska söka till gymnasiet första gången. Bloggen kommer att hamna lite utanför mitt liv ett tag nu. Jag älskar att blogga och tycker att det är bland det roligaste som finns! Jag kommer absolut inte att sluta blogga, men jag känner att jag har så otroligt mycket att göra, så bloggen kommer i andra hand. Självklart uppdaterar jag när jag har tid till det!


Nu till min födelsedag:) Det var ju i tisdags, så jag är några dagar efter nu. Dagen inna, på måndagen den 22e, så fick jag fina presenter på posten, av Maria och Ida!


Födelsedagskort, massa bilder och brev!...


 

...och snygga silversiluetter! Tack så hemskt mycket:)


Den 23e var ju andra dagen i skolan. När syster och jag kom hem var mormor redan här, och kort därefter kom även mamma och pappa hem från jobben. Det är alltid en speciell känsla att fylla år, tycker jag! Det blir liksom som sin egna dag! :) Det blev fika och presentöppning på altanen!


 

FINA blommor fick vi av mormor! Tack!


Nu till det jag fick!:)....


3 fina kort!


Pippi-tröja!! Hur mysig som helst!! Använde den faktiskt idag:)


:D!!! Snart köper syster och jag systemkamera!!!


Almanacka! Vi beställde från en sida på nätet (där man designar sin egen), så jag hade full koll på hur den såg ut:) Bilden på Timoteij har jag satt dit efteråt.


Jag valde rosa tema inuti, plus oradat:) Hur grymt som helst att ha en egendesignad almanacka!


Fina Cissi och jag på baksidan♥ Tusen tack för allmanackan!!


Thomas Sabo smycke. Har önskat mig ett sånt här jätte länge, men det är så ruggigt dyrt!! Tusen tusen tack♥ Berlocken har jag valt helt själv:) Visst är den fin!?


Fick ett fint kort från kusinerna på posten idag, TACK, gulliga ni!:)


Fick även en massa fina och gulliga saker till min mejl!:)


   

 

   


Tusen tack, Julia!!!


Nu väntar släktkalas på lördag....!! Med farmor, farfar och kusinerna. Mycket förberedelser till det, men det ska bli såå kul!! Hoppas att ni har det underbart, allihopa♥ Och hoppas att erat läsår börjat riktigt bra!:) Massor av kramar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 5 november 2012 17:03


  Vill påminna er om att jag inte bloggar här längre, som ni kanske redan har märkt ;) Devote gällde ett tag men inte längre. Nu hittar ni mig på www.blomstersara.blogg.se Där skriver jag om allt mellan himmel och jord, men framför allt om...

Av Sara - 8 augusti 2012 13:01


  Nu lämnar jag bloggplatsen för att börja blogga på devote!! Känns faktiskt helt rätt. Har ända haft den här bloggen i väldigt många år och det har varit otroligt roligt att blogga här. Men nu vill jag ha en liten förändring vad det gäller blogga...

OS

Av Sara - 7 augusti 2012 15:41

Sitter i soffan framför tvn och tittar på OS. Tycker faktiskt att det börjar bli riktigt kul nu!! Spännande och roligt att se alla duktiga idrottare:) Innan det såg jag på filmen "Fyra år till". Svensk komendi, helt okej faktiskt:) Det är så tråkigt ...

Av Sara - 7 augusti 2012 12:12


Hej allihopa!! Sorry för dålig uppdatering, men jag känner att jag inte har något speciellt kul att blogga om just nu. Är hemma och tar det lungt, så himla skönt att bara vara ibland. Imorgon eller på torsdag åker jag troligtvis till Lidköping och st...

Av Sara - 5 augusti 2012 17:45


Kör en powerwalk på 5 km varje dag nu. Fredag, lördag och även idag söndag!! Känns så himla gött efteråt, och det är alltid skönt att förbränna lite. Jag och syster tar mopparna upp till berget här i Falköping och går en slinga i skogen. Underbart!! ...

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards