sarasvensson

Alla inlägg under maj 2012

Av Sara - 1 maj 2012 15:39

GLAD FÖRSTA MAJ!!! Hoppas att ni har det jättebra ♥ Herregud så varmt det är!! Jag har precis kommit hem nämligen, och jag bara njuter av det finfina vädret. Jag och syster tog bussen hem från Lidköping. Först buss till Skara och sen byta, och sen hoppa på en till Falköping. Jag var tillbringat min långhelg i underbara Lidköping! Det är alltid lika härligt att vara där. Och det som är extra härligt, är att jag kopplar av på ett speciellt sätt som jag inte kan göra någon annan stans.. Det låter kanske lite konstigt, men det är verkligen något speciellt med den där staden. Magiskt. Det har varit fantastiskt att träffa kära mormor igen!! Och jag har haft en riktig toppenhelg!! Jag tänkte berätta mer lite senare idag, för då ska ni även få lite bilder :)


 


Embla och Troja har jag precis tagit ut i hagen, goaste tjejerna!! Nu ska jag bege mig ut på altanen och bara njuta av finaste våren. KRAM så länge!!!

Av Sara - 1 maj 2012 15:35

 

Coolaste albumsomslaget med coolaste tjejerna!! :D Åh dom är så fina så det är inte klokt!! ♥ Albumsrelase 16 maj :D Och jag får äran att träffa tjejerna den 17e!!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards