sarasvensson

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Sara - 1 mars 2012 19:31

       


På lördag ställer dig världens finaste Timoteij på Andra chansen-scenen i Nyköping!! Tjejerna åkte här hemifrån igår, så nu håller dem på att repa och fixa en massa tills det smäller igen. Jag är så otorligt glad över att dom fick en chans till, det är dom verkligen värda. De älskar verkligen det här, och alla fyra är strålande glada över att få göra en melodifestivals-vecka en gång till! Jag önskar verkligen att jag var på plats i Nyköping, för det ögonblicket när jag var på plats i Scandinavium i Göteborg glömmer jag aldrig. Det kändes hur fint som helst att kunna vara där för Timoteijs skull, och stötta och heja! Nu på lördag sitter jag bänkad framför tvn, och röstar och röstar och röstar!! :D Jag hoppas innerligt på att svenska folket verkligen förstår hur otroligt begåvade de här tjejerna är. Det är som man vill gråta av stolthet, samtidigt som man vill skratta av lycka. Detta är mina fina, underbara bara!! Och på lördag ska vi allihopa rösta fram dom till en finalplats i Globen!!! :D HEJA TIMOTEIJ!!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards