sarasvensson

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Sara - 20 mars 2012 17:03

Förlåt fina ni, för att jag har missat flera dagars "Dagens bild", men som ni har märkt har uppdatering varit bra ändå! Sånt gillar :) Men nu slänger jag i alla fall in en bild som jag berättar om.


 

Det här är en sån bild som man egentligen inte kan berätta om. För alla ord man kan använda sig av, är inte stora nog för att beskriva och förklara hur kvällen var. Just den här kvällen, den 14 februari 2010, befann jag mig uppe i Dalarna och närmaste bestämt i Kläppen på skidsemester tillsammans med min familj. Jag satt i vårt hus och bläddrade igenom tv-tidningen och såg att Timoteij, de fyra skaraborgs-tjejerna från Falköping, Skara, Skövde och Tibro skulle vara med i kvällens tävling. Tjejerna hade jag sett en gång tidigare, och just den spelningen var det första spelningen för tjejerna som Timoteij. Nu i efterhand så känns det fantastiskt att jag faktiskt har fått vara med från början, när tjejerna blev Timoteij. Nu tillbaka till bilden. Jag satt i alla fall där, i soffan i ett hus i Dalarna, och tittade på Melodifestivalen. En helt vanlig kväll - i alla fall från början. Tills tjejerna klev in på scenen. Det ögonblicket glömmer jag aldrig!! Det var som om de stod där framför tvn och sjung till mig. Jag minns att min första tanke, när tjejerna klev in på scenen var: "Änglar!!". Man satt precis still och kunde knappt andas, för man ville inte missa någon ton. Låten var grym och tjejerna ännu grymmare!! om bara stod där, med sina instrument och gav mig glädje, värme och kärlek. Världens finaste änglar! Det var en spännande kväll i och med tävlingen, men det gick ju hur bra som helst för tjejerna!! :D Dom fick flest röster av alla artister i deras deltävling. Underbart! Åhh, det där var en sååå magisk kväll!!!! Det var helt fantiskt och tjejerna var så underbara. Nu i efterand, är jag sååå GLAD över att den där kvällen verkligen var deras kväll. Alla var med dom och givetvis jag också. VÄRLDENS BÄSTA TIMOTEIJ!!!!!!!

Av Sara - 20 mars 2012 16:34

Hej! Hur mår ni? Jag mår jättebra!! Jag har haft en riktigt bra dag i skolan, och nu när jag kom hem i eftermiddags så blev det mysigt mellanmål med syster yster och innan det en promenad upp till affären för att hämta ut dagens post :) Hittills har jag ägnat min eftermiddag åt att plugga till min eng-läxa, och nu håller jag på och skriver på en bild-uppsats som ska in imorgon! I mellanåt så fattar man inte hur mycket man faktiskt har att göra... och så sitter jag här och bloggar!! Hur tänkte jag då?! Nej, men ärligt talat. Den här veckan är faktiskt inte så jobbig som den kanske låter. Har betat av en del läxor redan, vilket känns skönt. Laddar lite extra inför morgondagen, då det med största sannorlikhet blir ett muntligt nationellt prov i svenska, och sen kanske också ett praktiskt nationellt prov i kemi. Men det ska nog gå bra :)


 


Nej, nu måste jag fortsätta med min bilduppsats!!! Men innan det känner jag att jag bara måste berätta en sak :D Det är nämligen så att jag med största sannorlikhet får träffa mina favoriter två gånger i sommar!! Och hur underbart känns inte det då?! Exakt, superduperunderbart!! Så underbart så att man inte kan tro att det blir sant :) Det ska bli helt fantastiskt, för jag saknar dom så mycket nu. Finaste tjejerna ever!


Ha det gott!!


PUSS

Av Sara - 20 mars 2012 16:31

   

                               Världens finaste, underbaraste och goaste tjejer!!! ♥♥♥♥


Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards