sarasvensson

Alla inlägg den 22 mars 2012

Av Sara - 22 mars 2012 19:06

Hej raringar! Hoppas ni mår fint!! Jag mår superbra, förutom att jag känner att en liten förkylning ligger och gror i mig.. förhoppningsvis blir det inget av det. Lång dag för min del idag... Phu vilken torsdag! Först skoldag till tjugo i fyra och därefter extra engelska från kvart i fyra till fem. Det kändes riktigt skönt att få gå hem från skolan i friska luften och känna att veckans torsdag är över. Det är jobbigt och det är en grymt krävande dag, men det funkar. Eftermiddagen har jag ägnat åt att repetera inför min svenskapresentation som jag ska hålla på tisdag. Det är så mycket i skolan nu, men samtidigt otroligt härligt att det bara är en vecka kvar - sen påsklov!!!


 


Ha det så jättebra, så hörs vi imorgon igen!! :) Fredag och kort dag i skolan, hur härligt som helst! Puss ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards