sarasvensson

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Sara - 24 mars 2012 18:35

           

Rummet är nystädat och jag kan inte må bättre än vad jag gör nu :) PUSS!

Av Sara - 24 mars 2012 16:05

   

Har ju glömt att visa er min nya tavla som jag har i mitt fönster!! Eller ny och ny är den väl inte.. mer gammal än ny om man säger så :) Ramen hittade jag bland en massa pysselgrejer här hemma för kanske ett halvår sedan. Sen har jag ju haft en ängla-bild på Timoteij från Julkalaset, men nu har jag bytt ut den bilden till en gladare, ljusare och härligare bild!! Såå vackra tjejer!! LOVE. Otroligt fint med mycket färg nu både under våren och sommare. LOVE.


Sara

Av Sara - 24 mars 2012 12:18

För en liten stund sedan så premiär-bakade jag cupcakes!! Har haft det i tankarna väldigt länge nu, men eftersom att jag har haft fullt upp nästan varje helg, så har jag tyvärr inte haft tiden. För det där tar ju verkligen sin lilla tid :) Men idag så!! Här kommer lite pics...


       


Det är såå roligt!! För det är bara att låta fantastin flöda helt och hållet, det kan liksom inte bli fel :) Ska bli smarrigt att provsmaka sen!! Här hemma blir det snart lunch. Solen skiner och det är varmt, lite blåsigare än igår men det är bara skönt :) Klarblå himmel har vi också, det ÄR verkligen vår nu!! Det märker man tydligt på många sätt. Embla och Troja är ute och slappar i hagen, sötaste tjejerna. Nu efter lunchen blir städ eftersom både bur och rum ska städas, och så blir det lite plugg och annat fix.


Hoppas att ni har det jättebra och att solen lyser riktigt ordentligt hos er!!! :)


PUSS


Sara ♥

Av Sara - 24 mars 2012 12:12

   

Titta vad mamma köpte till mig och min syster när hon var i stan för en liten stund sedan!!! Intensivkurs med tyska och engelska. Perfekt eftersom att jag läser både tyska och engelska i skolan. Dessa innehåller 4 cd-skivor, 240 minuter speltid, lärobok på över 200 sidor, hörförståelseövningar med facit samt massor med andra övningar. Hur bra är inte det?! :) Puss!!

Av Sara - 24 mars 2012 10:25

 

Har fixat och grejat med min fina LOVE-ram i veckan!! Innan hade jag svarta, ganska mörka bilder på varje Timoteijtjej, men nu när våren och sommaren kommer så kände jag att det var roligare att ha någonting ljusare. Jag satt och klippte lite ur några av mina bilder på tjejerna, och sen så satte jag ihop fyra bilder på varje tjej till fyra olika kollage. Det är så roligt!! Och visst blev det fint?! :) Superduper kul med fina kollage, man blir så glad. Och inte kan man vara annat än lycklig, när man vaknar upp till synen av dessa strålande tjejer? Exakt!! Ramen fyndade jag på Liseberg i somras för endast 39 kronor. Puss! Hoppas ni har en fin lördag!!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards