sarasvensson

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Sara - 14 mars 2012 19:17

   

Titta vad jag fick syn på för en liten stund sedan!! Mitt senaste inlägg här på bloggen är just nu med på bloggplatsens startsida över de senaste inläggen, kul!!! Det är alltid lika roligt varje gång man får syn på sånt :) Puss och ha en fin kväll!!

Av Sara - 14 mars 2012 19:08

Halloj! Allt bra? Här är det fint!! Idag har jag haft en ganska annorlunda dag, för imorses satt jag i två och en halv timme i skolan och skrev ett nationellt prov i kemi. Det var två olika delar, och ja, men kan väl säga som så att det tog sin lilla tid :) Vi hade tränat och förberett oss, men det var såklart nervöst ändå. Men men, det gick hur som helst mycket bra måste jag säga!! Till och med bättre än vad jag trodde :) Kemi är kanske inte riktigt "mitt" ämne men är det så att man försöker och gör sitt bästa, så går det fint ändå :) Proven är i alla fall skrivna nu och jag känner mig oerhört lättad. Eftermiddagen har jag ägnat åt att jobba med min sv-presentation som jag ska hålla om några veckor. Torsdag och fredag kvar nu, sen helg!! På fredag efter skolan blir det dessutom en sväng till Skara för lite ärenden :) Kul! Hoppas ni har det bra!!


 

                                                 Mina finaste!! ♥♥♥♥


Puss!!


♥♥ Sara

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards