sarasvensson

Alla inlägg den 19 mars 2012

Av Sara - 19 mars 2012 17:40

   

Idag fick som sagt jag och min klass besök på vår so-lektion! Tre tjejer från ungdomsmottagning kom för att be oss att fylla i en ankät. Och när man fyllt i denna ankät, så fick man välja varsin liten present :) Jag valde denna otroligt söta neccesär, som jag faktiskt tänkte använda som sminkväska eftersom att min nuvarande sminkväska är lite för liten :) Perfekt! Puss ♥

Av Sara - 19 mars 2012 17:21

Hej!! Hur mår ni? Här är det jättebra! Idag har jag haft en riktigt bra dag i skolan. Måndagar brukar annars inte vara speciellt roliga, i och med att jag slutar väldigt sent och sen så är det många jobiga lektioner också, men man överlever... som du är :) Morgonen spenderade jag inne i Falköping med min klass, där vi och tre andra niondeklassar från kommunen dansade! Vi håller ju på och tränar inför en avslutningskväll, då alla kommunens nior ska dansa. Det är superkul att öva, och alla dessa träningstillfällen har verkligen varit guld värda. Man har lärt sig så himla mycket!! Och det märker man på alla andra också, man vågar ta mer intiativ och man vågar verkligen ta ut svängarna mer och mer nu, och det syns verkligen :) Så det är superkul!


Annars så har det varit en vanlig dag i skolan, förutom den otroligt roliga dans-förmiddagen :) Jag och min klass fick också besök idag, på en av våra lektioner. Berättar mer om det strax! För då tänkte jag även visa den fina presenten som jag fick i och med besöket :)


Ha det bra, så hörs vi snart!!! ♥


 

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards