sarasvensson

Alla inlägg den 30 mars 2012

Av Sara - 30 mars 2012 15:04

 

Världens sötaste tjejerna, mina fina prinsessor!! Snart ska de få komma ut en stund i hagen. Vi har soligt och varmt väder!! Underbart!!

Av Sara - 30 mars 2012 14:15

Freeeeedag!! Hur gött som helst :) Fina ni, jätteledsen för dålig uppdatering men jag har lagt all min tid påskolan just den här veckan, och det känns skönt att ni förstår det. Det är ju så viktigt nu, eftersom att jag går sista terminen i nian, har valt in till gymnasiet och ska i juni få mina slutbetyg. Idag har jag haft en riktigt bra dag!! På fredagar har jag bara tre lektioner. Slöjd, idrott och matte. På idrotten badade vi! Vi jobbade med livräddning. Det är verkligen inte min grej, men jag gjorde mitt bästa och är nöjd över att jag gav allt :) Så det känns bra!! Jag har ju alltid en kort dag på fredagar, i och med att jag redan slutat tio över ett. Vi nior är de ända som slutar just den tiden, alla andra slutar en timme senare. Nu är jag hemma och precis sjutsat in en kladdkaka i ugnen, så snart blir det mysig fredagsfika med syster yster! Det är fredag, det är helg och det är påsklov!!!! :D Just nu känns livet så himla glatt och ljust, tack vare den härliga ledigheten jag har framöver. Dessutom så är det mysigt kul på gång nu :) Och jag kommer faktiskt att ägna en stor del av min ledighet låååångt uppe i landet. Berättar var strax :)


Ha det bäst, så hörs vi snart!!!


Kraaaam på er!! ♥


 

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards