sarasvensson

Alla inlägg den 2 juni 2012

Av Sara - 2 juni 2012 09:10

Svänar på moln just nu. Lite senare idag får jag krama om mina finaste, underbaraste favoriter!! Man känner exakt samma sak inför en träff med tjejerna. Man är så otroligt glad och lycklig över möjligheten! Och det är helt galet vilken tur man har. Så lite senare idag blir det glädje, lycka, värme och kärlek!! Älskar Timoteij så gränslöst mycket och man kan inte annat än bli alldeles varm i hjärtat, när Bodil tidigare idag skrev till mig att hon såg fram emot att träffas. Nu har jag precis packat i ordning det allra sista som ska med och jag ser fram emot en underbar dag i Skara tillsammans med finaste Madde!


Ha en toppenlördag, så hörs vi när jag kommer hem igen!!


KRAMAR ♥


 

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards