sarasvensson

Alla inlägg den 28 juni 2012

Av Sara - 28 juni 2012 21:05

Hej hopp allihopa :D Är på strålande humör nu! Har precis kommit hem till Falköping igen efter underbara dagar hos mormor i huset i Lidköping. Det är så himla härligt att komma dit och att träffa mormor är alltid lika roligt! Det är så bra att ibland komma ifrån hemmaplan och vara på ett helt annat ställe, i en helt annat stad. Det har blivit härliga semesterdagar med sol och bad! Vilket fantastiskt väder det har varit! Helt galet härligt :D


Berättar mer imorgon! Då ska ni även få se massor med bilder :)


Och så vill jag säga GRATTIS till alla er som kom in på gymnasiet! Ni är grymma allihopa!! Själv väntar jag med spänning till 1 juli nu på söndag, då jag får veta vad jag kom in på. Anledning till detta är att jag inte sökt i gymnasium Skaraborg, utan i Jönköpings län.


PUSS på er alla! Hoppas solen skiner på er :)


 

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards