sarasvensson

Alla inlägg den 24 juni 2012

Av Sara - 24 juni 2012 19:10

Har som sagt huuuur mycket bilder som helst från midsommarhelgen! Så jag tänkte att jag delar upp allt i lite olika inlägg. Lite längre ner kan ni se min midsommaroutfit... och nu tänkte jag visa lite bilder på hur jag bodde under midsommar :) Skärgården är verkligen oerhört vackert, ett paradis! Speciellt på sommaren. Man kan verkligen inte få nog av den fina miljön och omgivningen. Jag tycker att skärgården ger ett speciellt lugn. Det är så tyst och stilla, så som det faktiskt behöver vara ibland. Älskar när det är tyst och lugn, och när man bara kan njuta av tillvaron och livet. Guld värt!


Jag firade alltså tillsammans med min egen familj plus en annan familj som vi känner. Vi har känt varandra väldigt länge men träffas bara två gånger om året, på grund av att vi bor så långt ifrån varandra. De bor i Norrköping medan vi bor i Falköping. Men detta gör att man verkligen umgås när man väl träffas! Det är så roligt för man längtar verkligen efter varandra. Vi träffas som sagt två gånger om året, och det är på midsommar och nyår.

De har ett vackert paradis precis intill vattnet i skärgårn. Underbar sjöutsikt och ett väldigt bra läge! Det är supermysigt att komma dit, och detta har faktiskt varit en tradition sedan jag var liten... att jag och min familj åker till deras fina stuga och firar midsommar. Hur underbar som helst!


                     


Ha det bra!


Kramar Sara

Av Sara - 24 juni 2012 19:03

 

Bjussar på en fin bild på madde, karin och jag!! Bilden är tagen precis när vi anländer till avslutningsfesten som åttorna anordnade för oss nior, på måndag kväll i avslutningveckan. Det var en helt fantastisk kväll och åttorna gjorde verkligen ett grymt jobb!!!

Av Sara - 24 juni 2012 18:15

Har så många fina bilder att dela med mig av till er!! Men först tänkte jag visa er hur min midsommaroutfit såg ut. Klänningen är köpt jag på ginatricot på Esplanaden i Skövde, samtidigt som jag köpte skolavslutningsklänningen. Jag var ute efter en lagom tuff och lagom söt... samtidigt som den inte skulle se alldeles för "fin" ut. På midsommar är det dans och lekar som gäller, och då är det inte det bästa att ha en klänning som man är alldeles för rädd. Lagom fint ska det vara!


Klänningen består av både randigt och spets, fin kombination tycker jag! Klänningen bar jag tillsammans med Converse och skinnjacka, halsbandet har jag fått. Jag körde på en lätt sminkning (tycker att det naturliga är finast) och dessutom turkosfärgade naglar. Man ska våga med färgerna! Och blanda, mixa och matcha precis som man vill :)


Som sagt, fler bilder kommer! :) Puss och kram så länge ♥


      

Av Sara - 24 juni 2012 15:28

Hej finisar! Hoppas ni mår bra :) Vilken härlig midsommar det varit!! Jag har firat i skärgården utanför Norrköping och det har varit helt fantastiskt! Skärgården ger verkligen ett lugn... det är tyst och stilla, så som det behöver vara ibland. Jag är ju bara där en gång om året så det är värdefullt när man väl kommer dit. Det har varit supertrevligt och jag har massa bilder att visa er! Tror hela helgen har resulterat i 284 bilder eller något haha ;) Jag ska i allafall titta igenom alla bilder och bestämma vilka jag ska lägga upp på bloggen. Fixar med det så fort som möjligt!


Jag är så himla trött nu, så det var skönt att få komma hem... Ska packa upp min resväska och fixa med lite grejer. Sen imorgon blir det hemmadag.. resväskan ska packas om ;) För på tisdag åker jag till Lidköping och stannar där i några dagar! Herregud vad man flänger och far just nu, det känns knappt som man är hemma nåt;)


Ha en fortsatt fin dag så hörs vi!!!


Kramar ♥


 

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards