sarasvensson

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Sara - 11 juni 2012 15:27

Heej!! Hoppas ni har en bra måndag! Jag har precis kommit hem från skolan.. Slutade tidigare idag eftersom det är avslutningsmiddag/fest för oss nior senare ikväll! Åttorna har jobbat och planerat länge med det här, och det ska bli väldigt roligt att se vad de har hittat på :) Man är ju lite nyfiken;) Ska snart börja göra i ordning mig! Ska försöka hinna med att ta bilder på hur jag ser ut också så att ni får se.


Skolavslutningen närmar sig och allt går sååå fort!!! Imorgon går jag bara halvdag på grund av kompledigt. På onsdag är det mentorsdag och på torsdag är det också halvdag på grund av kompledigt. Herregud vad lite tid det är kvar i skolan! Men betygen är satta och som jag skrivit tidigare - jag är galet nöjd och glad över det jag har gjort i nian!! Nu ska det snart bli skönt med lite sommarlov :)


 


Ha det bra!


Kraaamar Sara

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards