sarasvensson

Alla inlägg den 8 juni 2012

Av Sara - 8 juni 2012 18:53

 

Oj, så glad man känner sig idag!! :D Det har varit en toppendag i skolan... faktiskt den allra sista "vanliga" skoldagen. Har ju hela nästa vecka också tillsammans med klassen, men då har vi inga lektioner. Men då är det dock en massa annat som ska göras! :) På måndag är det dags för skåpen att rensas och städas och på kvällen är vi bjudna på avslutningsmiddag/fest. Vi ska bli avtackade för året i grundskolan och jag ser så mycket fram emot det. Halva tisdagen har vi kompledigt och på onsdag är det dags för mentorsdag. På torsdag ska vi eventuellt ta spexkort.. det är inte riktigt bestämt om det blir på måndag eller torsdag nämligen :) Men galet kul ska det bli i alla fall! :D Det här är ju en sån där typisk "rolig" grej man gör med klassen såhär innan skolavslutning. På torsdag sa vi nior också tävla mot lärare i en rolig femkamp. Det är en tradition på vår skola och det ska bli så kul :D Som ni märker, så har jag en hel del roligt att se fram emot! Jag hoppas och tror att den kommande veckan kommer bli riktigt bra!! Jag har en så himla fin klass och jag kommer sakna alla väldigt mycket ♥


Efter skolan åka jag in till stan tillsammans med mamma och syster. Vi tittade på alla fina studenter! Åhh vilken glädje :D Man riktigt kände det! Hela stan firade tillsammans med alla dukiga elever som går ur gymnasiet. Grattis till er alla! Och vilken toppendag att fira student på. Vädret har varit underbart och jag hoppas alla har njutit riktigt ordentligt!! I eftermiddags hann jag också med ett ordentligt städ av rummet, det behövdes och det är alltid en härlig känsla att ha rent och fint runt omkring sig. Till middag nu ikväll blev det grillat på altanen med bästa familjen ♥


Hoppas att ni mår bra och att ni har en underbar fredag! Sköt med helgen framför sig :) Imorgon blir det hemmadag då jag ska plugga järnet med min teori, men innan det - sovmorgon :) Och på söndag ska jag äta middag med min familj + farmor och farfar för att fira farfar som fyllde 80 för några veckor sedan. Härlig helg att se fram emot!


 

GRATTIS till världens mest underbara tjejer för er andraplats på albumslistan!!! Ni är grymma och jag älskar er obeskrivligt mycket! Tack för allt ni ger och tack för den enorma glädje ni sprider mer er fantastiska musik!! Ni är sååå himla bäst och jag är galet stolt över er ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards