sarasvensson

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Sara - 5 juni 2012 16:40

Idag är en sån här typiskt bra dag. Jag bara ler och svävar på moln! Det har varit en rolig dag i skolan (jaa, faktiskt!!!) Det känns inte som att skoldagarna är så himla roliga igentligen, men idag var det faktiskt en sådan dag :) På idrotten spelade vi brännboll. Sååå galet kul! Det är så härligt när man fortfarande kan vara ute och njuter av att det inte är för kallt. Och på musiken spelade jag upp Ed Sheerans låt "The a team" för min musiklärare. Han gillade det jättemycket, såå roligt! Jag fick dessutom reda på att jag kommer få MVG i musik nu som slutbetyg, vilket inte känns helt fel :) Allt slit ger verkligen resultat! Det är nu man verkligen börjar förstå det, när sommarlovet närmar sig. Jag är oerhört stolt och glad över allt jag gjorde i nian, och ser fram emot att gå vidare i livet!! Det är inte bara idag som är en bra dag.. för igår kväll skrev nämligen finaste, goaste favoritBodil till mig på facebook! Helt underbar är hon!


Imorgon är det ju Sveriges nationaldag och betyder att jag är ledig från skolan. Så himla gött! Ska passa på att ta mig en sovmorgon och plugga järnet med min teori. Det är perfket att bara ägna sig till det, nu när allt är färdigt i skolan. Grymt! Hoppas att ni har en underbar tisdag, och att ni mår lika bra som jag!! :D


PUSS!


 

Finaste som finns!! Bild på underbaraste tjejerna från Skara i lördags ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards