sarasvensson

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Sara - 7 juni 2012 18:17

Hej! Hade ni en bra nationaldag igår? Min var toppen, även fast jag i stort sett bara var hemma. Men nu förtiden uppskattas lediga dagar så otroligt mycket. Man får sova ut ordentligt och man hinner med att fixa med en massa saker! Verkligen guld värt. Jag bakade en supergod "nyttig" kladdkaka igår... med kesella istället för smör/margarin. Det gör att kakan inte innehåller något fett alls. Dessutom ger proteinet i kesellan en bra mättnas. Ni ska självklart få receptet! Det lägger jag ut här imorgon :)


Igår blev det också lite städ och en massa teoriplugg. Det är verkligen en underbar känsla när man verkligen känner att man lär sig mer och mer. Det är så härligt! Man vet att all tid man lägger ner på teorin verkligen ger resultat. Man blir glad inombords och stolt över sig själv.


 


IDAG har det varit en helt vanlig dag i skolan! Näst sista faktiskt.. det känns jättekonstigt men det ska samtidigt bli väldigt skönt att snart få gå på sommarlov. Man känner sig välförjänt av det! Jag har fått reda på ännu fler betyg idag och det känns sååå himla bra! Jag är så glad och så himla stolt över mig själv!! Jag skrapar ihop ännu mer poäng än vad jag någonsin kunde räkna med. Det känns helt galet bra.


Prinsessorna hade jag ut nu på eftermiddagen, då även deras bur blev ren och fin. Dessutom har jag hunnit med att bestämma kläder och accesoarer inför måndagens spexfoto med klassen. Hela outfiten är faktiskt redan klar! :) Det ska bli sååå galet kul!! :D


Nu ska jag plugga järnet med teori innan middagen!


Sköt om er, Varma kramar ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards