sarasvensson

Alla inlägg den 30 juni 2012

Av Sara - 30 juni 2012 15:15

     

Tre bilder från rummet:) Härligt med hemmadag! Tänk vad mycket man kan hinna med på en hel dag egentligen!! Älskar det! Igår blev det sent och jag kom hem lite efter 24. Då var det skönt att krypa ner i sängen och bara sooova. Men någon vidare lång sovmorgon blev det faktiskt inte idag, bara till 09.30 Men som ni vet så älskar jag att komma upp tidigt så att jag kan ta till vara på dagen på bästa möjliga sätt, så himla härligt! Hatar att sova bort en hel dag....även fast man önskar att man kunde göra det ibland:) Här hemma i Gudhem är det världens konstigaste väder. Regn, sol och jättemulet. Jätteskönt att vara hemma idag i allafall! Har fixat och röjt med en massa... och vid lunchtid imorgon åker jag till Göteborg. Dags att roa sig på Liseberg :D Ska bli sååå kul!! Har klippt klor på mina älskade prinsessor, och deras bur har också blivit ren och fin :)

 

Nu ska jag titta igenom lite bilder som ska framkallas!

 

Hoppas att ni alla har en fin dag :) Puss!!

Av Sara - 30 juni 2012 10:53

   

Ett smarrigt frukosttips! Det här måste ni bara testa, sååå gott!! Banan, nektarin och jordgubbar. Himmelskt gott ihop! Perefekt till frukosten nu på sommaren :)

 

Annars då? Allt bra med er? Här är det toppen :) Igår var jag på fest hos en klasskompis. Vi var ett grymt gäng samlat och det var sååå himla kul!!! En härlig hemmafest :) Vi satt ute sent in på småtimmarna och det var riktigt, riktigt trevligt!! Måste göras om :D Även fast jag inte dricker något så var det ändå väldigt kul. Man behöver inte blanda in alkohol för att ha en trevlig kväll!

 

Puss på er, söta ni! Ha en toppendag, så hörs vi!! :)

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards