sarasvensson

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Sara - 12 juni 2012 17:59

Har tagit mig en paus från pluggandet, sovit ett tag och dessutom varit ute och fotat de fina blommorna vi har i våra utekrukor :)


       


Soooooommar!!! Hoppas ni gillar bilderna :)


Kramar Sara

Av Sara - 12 juni 2012 16:29

Plugg, plugg, plugg!!!! Sitter och pluggar järnet med min teori just nu och har gjort det i mer än en timme.. Det mesta sitter och jag är taggad inför mitt prov imorgon. Jag hoppas och tror att det kommer gå bra! Jag har som sagt hållt på med det här ett tag nu, och pluggat massor. Jag är stolt över mig själv att jag kommit så långt. När man började med det här kunde jag nästan ingenting, nu kan jag nästan allt. Och det är bara nästan - för allt kan man aldrig kunna! Att göra sitt bästa och bara ge järnet är det absolut bästa man kan göra! Då ska man vara supernöjd över sig själv! Håll tummarna för mig imorgon :)


Nu ska jag ta mig en välförtjänt paus från allt plugg och sedan fortsätta om en stund igen! Hoppas allt är bra med er :)


Puss!


 

Av Sara - 12 juni 2012 13:38

Hej alla fina! Hoppas ni mår bra!! Kom hem från skolan för en liten stund sedan.. Slutade tidigare idag på grund av kompledigt. Nice! Ska ägna eftermiddagen åt att plugga järnet med min teori för imorgon ska jag skriva prov. Dessutom behöver det städas lite hos E och T, och de ska även få komma ut. Måste bara berätta om gårdagen.. Herregud vilken kväll!! Åttorna hade verkligen tagit uppgiften på allvar och gjorde det såååå himla bra! Fantastisk mat och underbara elever :) Hela kvällen var perfekt och jag tror alla vi nior är lagom imponerade! Grymt bra jobbat åttan! Tack till alla som varit med och fixat denna avslutningsmiddag!!


 


Ha en fortsatt underbar tisdag!!


Må gott!


PUSS Sara

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25 26
27
28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards