sarasvensson

Alla inlägg den 3 december 2010

Av Sara - 3 december 2010 19:11

Snart drar min första lista igång här på bloggen. 10 dagar kommer listan att dyka upp och jag kommer att skriva om olika saker dessa 10 dagar.


Såhär ser listan ut.


dag 1: vem är det som bloggar?

dag 2: mina favorit djur

dag 3: favoritsyssla

dag 4: ett minne att aldrig glömma

dag 5: vart favorit-semestern tillbringas

dag 6: vad som gör mig glad

dag 7: dikter

dag 8: foton

dag 9: önskeoutfit

dag 10: del av årets önskelista


Dag 1 kommer att finnas här i bloggen redan imorgon, där berättar jag om mig själv och visar fina bilder, missa inte det!


♥ / S

Av Sara - 3 december 2010 17:45

Som jag lovade er, så skulle ni igår få massor av bilder plus en sammanfattning av allt tjejerna varit med om, men jag hann tyvärr inte igår, så det kommer nu istället. Igår var det två år sedan timoteij bildades.

 

En av dom allra första bilderna som timoteij. Bilden är tagen för två år sedan.


På melodifestivalens presskonferans


 

Bodil och Cissi i melodifestivalen 2010.


chockade tjejer går direkt till final i melodifestivalen 2010


 

Från att ingen vet vilka de är, till att slå igenom över en natt. Vilken skräll!


Glada och lyckliga tjejer möter pressen efter skrällen i festivalen.


 

Tjejernas första singel "Kom", festival-låten.


 

Andra singeln släpptes i somras, "Högt över ängarna".


 

studio-jobb både innan och efter festivelen till skivan "Längtan".


 

Det blev en resa till Malta år 08, där spelades en musikvideo in och där togs även en hel del bilder.


 

En av alla bilder som togs i Malta 08.


Första giget som timoteij, allsången i Skara för två år sedan. Jag var där :)


Fotografering till skivan "Längtan".


Efter festivalen väntades en hel del jobb...


bl.a direkt-sändning i tv4´s Sommarkrysset...


...direkt-sändning i svt´s Allsång på skansen...


...ett gig i Nyhetsmorgon, där tjejerna fick en platina-skiva.


I somras var tjejerna med i Sommarmorgon.


Intervju och plåtning för FRIDA.


Uppträdande inför Kronprinsessan Victoria och Prins Daniel, tillsammans med bl.a Molly Sandén och Anders Berglund.


Med Charlotte Perrelli och Magnus Carlsson efter ett gig i Stockholm i somras.


I somras blev det också en hel egen konsert, där tjejerna själva fick bestäma vilka som skulle besöka konserten och sjunga, det blev Moa Johansson (från talang), Jill Svensson (också från talang) och Erika Selin (från idol). Konserten hette "timoteij med vänner".


Rep inför kvällens sändning av Lotta på Liseberg, bild från i somras.


Med Darin efter ytterliggare ett gig i huvudstaden.


 

Sol, bad och semester i 4 veckor i somras.


Spelning på Kringelfestivalen i Södertälje.


Det är inte bara i sverige det går bra fö tjejerna :) Bild från ett gig i Finland.


 

Med programledaren Sara Edwardsson på svt. 4 nya program har spelats in med dessa tjejer.


Fyra glada och väldigt lyckliga tjejer med varsinn platina-skiva för singeln "Kom". Mer än 20 000 sålda ex, helt otroligt!


Backstage på Bingolotto för några veckor sedan.


höst/vinter-plåtning...


 

Nu är det julkalaset som gäller! Ikväll är det premiär för i Varberg med bl.a Jill Svensson, Jessica Andersson, Darin, The Playtones. Den 15 dec. är det min tur!! :D


Det är är min underbara tjejer!! ♥♥  Tjejerna som förgyller mitt liv med massa glädje, lycka och kärlek!! Att tycka om deras musik är inte svårt...men när man fått turen att träffa dom 5 gånger och sett vilka fina människor det är, ja, då gör man inget annat än älskar dom!! ♥♥♥ Detta är världens finaste, härigaste, duktigaste och bästaste tjejer! Johanna, Bodil, Cecilia och Elina i MITT HJÄRTA! ♥

Av Sara - 3 december 2010 17:39

      Syster Yster gjorde en underbart fin inbakad fläta på mig i onsdag kväll :) Läs hennes blogg på http://karinsvensson.bloggplatsen.se/

Klicka på länken och sedan på headern, så kommer du till karins blogg.

Av Sara - 3 december 2010 17:34

Hoppas att ni har en riktigt härlig fredag!! ♥ Skönt med helg igen :) Har varit ute en stund med prinsessorna, passade då också på att städa buren, så nu är den ren och fin :) Har pluggat lite grann och tagit mig en skön dusch. Snart är det middag och ikväll blir det IDOL!!! Nu ska jag mejla in en bild till en tidning. Hörs snart, puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards