sarasvensson

Alla inlägg den 24 december 2010

Av Sara - 24 december 2010 20:11

                

              

              

Julen är så fin på alla sätt och vis. Så mycket värme, glädje och kärlek. Helt fantastiskt! All vacker julmusik, tända ljus och allt gott. Att umgås med mina nära och kära är någonting jag verkligen uppskattar med julen. Alla samlas och bara har det trevligt, äter gott och öppnar julklappar. Julen är helt underbar. Det är så mycket mysig julförberedelser med julklappsköp, fix med mat och godis och granen som varje år ska stå prydligt och fint. Vi njuter, allihopa, av julen och jag tror att alla har något speciellt fint minne med just julen. Årets jul har varit helt underbar. Varje år bjuder julen på tre helt underbara dagar, julafton, juldagen och annandag jul. Man fester till det lite extra och gör någonting gott av dagarna. Alla är nöjda och glada och njuter av allt! Det är så underbart fint!


Imorgon ska ni få lite fin-bilder på mig och syster, men tills vi hörs och ses igen vill jag ge er all kärlek för alla fina hälsningar jag fått, på min bilddagbok, facebooksida och här på bloggen. Ni är så underbara!! Hoppas att ni har en underbar jul, njuter av allt och har det mysigt med era nära och kära, för en fortsatt fin jul, det är ni allihopa så enormt värda ♥ Vi hörs imorgon igen, vackra ni! Lovar att hinna med er innan jag åker på nästa julfirande imorgon.


Sara

Av Sara - 24 december 2010 19:51

                     

Tusen tack för alla julklappar, min fina kära familj! Jag är så glad över allt jag fick och så tacksam för att ni fyller upp min önskan!


I år fick jag såå mycket fint, mysiga duntofflor med blixtlås, pyjamas, randiga lite längre strumpor, ny matte-linjal, bode lotion, shower cream och bode cream, chokladtomte, gitarrstämmare, Sanna, Sonja och Shirleys fantastiska julskiva, "Vår Jul" och dessutom fick jag den signerad. Tack tjejer! , hundalmenacka 2011, 300 kronor och så fick prinsessorna goda blandningar, tack för prinsessornas fina julklapp, mormor! Det värmer så otroligt mycket att du tänkt på dom! ♥


Och så mitt Sara-halsband! :) Tack för allt jag fått, fina familj. Ni är så oslagbart underbara ♥


Julen är så underbar på alla sätt! Jag älskar att umgås med nära och kära, folk som verkligen betyder mycket, tända massa ljus och bara ha det mysigt! Årets julafton är inte slut ännu, hoppas att ni fått massa fint. Nu blir det snart tv-mys med tända ljus och julgodis. Här nedan finns inlägg med bilder från min jul. Jag är så tacksam för allt jag år efter år få vara med om på julen. Så mycket glädje och så mycket kärlek! Tack! ♥


Har precis lyssnat på Timoteij´s "decembernatt" och nu lyssnar jag på "Vår Jul", som är en helt fantastisk julskiva! Nu fortsätter julen här hemma, en fortsatt mysig Merry Christmas önskar jag er ♥


/ Sara

Av Sara - 24 december 2010 18:54

      Fortsätter att ha en underbar jul här hemma med familjen. Imorgon kör vi igen, då åker jag till Nossebro och firar jul med farmor, farfar och kusinerna. Ska bli riktigt trevligt!


Snart ska ni få se allt fint jag fick. Puss! 

Av Sara - 24 december 2010 18:36

             

                 

               

                

                

 

                            lite bilder från min jul...


Oj, vad fort dagen har gått. Klockan är snart sju! Men oj så trevligt och härlig vi har haft! Min jul började med att jag på morgonen fick öppna årets första julklapp, som jag fick av mamma och pappa. Där i fanns ett Sara-halsband i äkta silver. Tusen tusen tack! Sedan blev det en julig frukost och efter det började jag göra iordning mig. Efter att både syster och jag var iordninggjorda blev vi plåtade framför årets gran och sedan kom mormor vid lunch-tid. Det blev ett gott julbord och en ljuvlig dessert efteråt. Klockan tre var det dags för "Kalla Anka och hand vänner" och årets julvärd, André Pops. Tyckte att han gjorde ett lysande jobb, med andra ord en bra julvärd! Klockan fyra blev det julklappsöppning med familjen inne i burspråket i vardagsrummet. Tusen tack för allt jag fått! Bilder kommer snart.


Nu har jag myst med familjen, tänt ljus och ätit julgodis. Snart kommer lite fler bilder från dagen.


Hoppas att ni har en Merry Christmas! ♥ Hörs snart, juliga kramar / Sara

Av Sara - 24 december 2010 12:17

              

              

              

              

              

              

                     

Av Sara - 24 december 2010 11:39

Nu har jag fixat ordning mig och är helt klar. Snart ska syster och jag plåtas. Spännande. Tills dess får ni hålla till godo med lite bilder på min outfit :)

                          

              


Vi hörs snart, puss!

Av Sara - 24 december 2010 10:48

Nu har jag precis duschat och ska strax börja göra iordning mig. Kläderna och smyckena ska på och ska jag fixa en fin frisyr, dagen till ära. Efter att allt är klart, blir det fotografering med mig och syster.


Puss!

Av Sara - 24 december 2010 09:50

Godmorgon på er! Hoppas att eran julafton börjat på bästa sätt. Jag har precis ätit frukost och ska alldeles strax kila ner och duscha. Tog mig en sovmorgon idag, till kvart över nio. Skönt! Nu på morgonen så fick jag även öppna årets första paket.


Ett Sara-halsband i äkta silver från Sjöbergs Guld, som jag önskat mig så länge. Tusen tack mamma och pappa!!


Det är så mysigt nu på morgonen, det är ju julafton!! :) Snön ligger vit och decimeter-tjock ute i vinterlandet och nu på morgonen har det faktiskt snöat lite grann. Mysigt!


 

Igår kväll lade syster och jag upp alla julklappar fint och prydligt under grannen. Det är en hel del och det kommer bli mer, när mormor kommer vid lunch.


     

Nu ska jag snabba mig ner och duscha och efter det ska jag börja göra iordning mig. Missa inte att kika här i bloggen under dagen. Kommer uppdatera så ofta jag hinner och så blir det mycket mycket bilder!!


GOD JUL på er, älskade blogg-vänner!!


Vi hörs om en liten stund igen, PUSS!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards