sarasvensson

Alla inlägg den 28 december 2010

Av Sara - 28 december 2010 18:38

Linnea Henriksson - hope there is someone


Denhär låten är så otroligt bra, tycker jag. Alla låtar Linnea sjunger blir så egna på något sätt, som jag tycker är rikigt fantastiskt. Hon gör låtarna till sina egna och det är så häfigt, så därför blir det en låt med denna grymma tjej här i bloggen idag :) Njut!

Av Sara - 28 december 2010 18:29

Har varit ute och gått en kylig långpromenad med syster. Härligt! Älskar att röra på mig och att sammtidigt vara ute i detta fina väder och få en massa härlig luft på köpet, toppen toppen! Kika in om en stund igen, så ses vi då! Puss!!

Av Sara - 28 december 2010 16:34

          Prinsessorna, syster och jag har precis kommit in från ett kallt, men vackert vinterland. Vi har varit ute en stund, hämtat frisk luft, njutit av det vackra vinterlandet och haft det underbart härligt! Brukar dock tycka det är bättre att vara ute när det är ljust ute, som på morgonen och förmiddagen, men eftersom både syster och jag tog sovmorgon idag, så fick det inte bli förrän nu i eftermiddag. Prinsessorna älskar att vara ute, och jag tror att dom uppskattar att dom får komma ut minst en gång om dagen. Kommer ihåg i våras, då det var så fint och vackert väder. Vi satt på altanen i fleecetröjor, med prinsessorna och njöt av solen och vädret. Åh, så underbart det var! Och värmen i somras som nästan var lite för varm, iallafall för prinsessorna. Vi fick hänga för lakan och göra det lite kyligare. Vi stängde bort solen och ställde in skålar med vatten. Men, nu är det ju vinter! Jag älskar vintern på så många sätt. Har insett att jag är en riktig vinter-människa. Vinern är nog den årstiden som jag uppskattar och gillar allra allra mest.

            Vackra vinterbilder på frostigt isiga träd, trappor och räcken fulla med snö och vintriga lyktor på trappan. Passade på att fota lite nya vinter-bilder nu när jag ändå var ute med prinsessorna. Något som jag också passade på att göra, eller rättare sagt min syster, för hon fotade nämligen när jag slängde mig en massa gånger i snön. Vet inte hur många gånger jag slängde mig i den mjuka, men iskalla snön, men många gånger var det iallafall :) Tycker det är så härligt med snö. Här får ni resultat-bilderna.

            Nu ska jag snart ge mig ut på en långpromenad med syster, men innan dess ska jag hinna med att kolla mejlen. Vi hörs lite senare, KÄRLEK / Sara ♥

Av Sara - 28 december 2010 14:28

                 

                             Jag med en av mina prinsessor, Troja.

Snart ska syster och jag ut med prinsessorna en stund i snön. Mina fina tjejer som älskar att vara ute och som älskar snö. Dom leker och busar och blir snöiga. Lilla Embla grävde en fin grop igår, som man absolut inte fick röra, för då blev hon arg. haha, go prinsessa jag har!! :) Fick ta in två snöiga tjejer när det var dags att komma in igår. Som jag skrev igår, så var vädret här hemma igår strålande fint. Snön glittrade och glimade, solen sken och det var ett såntdär behagligt väder att vara ute i. För prinsessorna också. Det var inte för kallt, eftersom solen lyste och värmde. My sweet winterland!

  Nej, nu ska jag ut i snön och det vackra vädret med prinsessorna. Ska försöka hinna med att fota lite också, så att ni sedan får se hur härligt vi har det när vi är ute :) Lite senare idag blir det även en vintrig långpromenad. Puss!

Av Sara - 28 december 2010 12:26

                     

        Denna söta lilla chihuahua blir dagens sötnos, den 28 december.


Det är så fint här hemma idag. Snön glittrar och glimmar, solen skiner och vinterlandet är lika vackert som vanligt. Idag tog jag mig faktiskt en sovmorgon ända till klockan tio. När både syster och jag hade vaknat, blev det frukost och efter det en promenad upp till affären för att hämta posten. Nu har vi förberett dagens lunch, så om en stund blir det mat. Ska göra en underbart god efterrätt idag till mig och syster. Berättar mer senare. I eftermiddag ska jag vara ute en stund med prinsessorna och så blir det långpromenad med syster. Härligt!


Imorgon är det sista lediga dagen innan våra nyårs-gäster kommer. Då ska prinsessornas bur städa, rummet ska städas, naglarna ska målas om och så ska jag fixa med lite andra saker. Bloggen kommer att vara stängd torsdag-lördag denhär veckan. Vi hörs lite senare, hoppas att ni har en lovely tisdag! Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards