sarasvensson

Alla inlägg den 27 december 2010

Av Sara - 27 december 2010 18:47

    Min måndag har varit precis så bra som jag vill att en ledig måndag ska vara. Ledig och alldeles underbar. Började dagen på bästa sätt, nämligen med en frukos vid tio-tiden. Det blev alltså en skön sovmorgon, vilket är en toppen-början på en ny dag. På förmiddagen blev det slapp. Syster och jag gjorde sedan lunch och efter det var vi ute en stund med prinsessorna i snön. Mina fina prinsessor! Lite senare nu på eftermiddag, blev det också en skön långpromenad i det isigt vackra vinterlandet, på tal om vinterland..


Det är så otroligt fint ut nu! När jag, syster och prinsessorna var ute i eftermiddags, sken solen, det snöade och det var så underbart fint! Jag älskar dethär vädret. Mycket snö och mycket sol. Har precis ätit lite med familjen och senare ikväll blir det mys. Härliga, underbara, sköna måndag! Hoppas att ni haft en toppen-måndag och en bra start på denna vecka. Puss! 

Av Sara - 27 december 2010 14:44

                    

                             En söt liten papillon blir dagens sötnos.


Har varit ute en stund med prinsessorna i snön och innan det blev det lunch med syster. Senare blir det en skön långpromenad i det vackra vinterlandet. Hoppas att ni har en mysig decemberdag. Puss!

Av Sara - 27 december 2010 10:52

Godmorgon på er! Hoppas att eran måndag börjat på bästa sätt. Det är en ny vecka, nya dagar att se fram emot och tusen nya möjligheter. Detta kommer bli en toppen-vecka, ellerhur? Tog mig en skön sovmorgon idag till halv tio. Började min dag med en god frukost och har nu gjort iordning, skalat potatis till dagens lunch och nu sitter jag med finaste syster och myser i burspråket. Vinterlandet är vackert idag, precis som vanligt. Det är isigt, vackert och så snöar det. Igår snöade det hur mycket som helst, hela dagen! Trodde nästan att det skulle bli snöstorm i natt, men vi klarade oss ifrån det.


Ha en riktigt fin och mysig 27 december-dag. Puss!!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards