sarasvensson

Alla inlägg den 6 december 2010

Av Sara - 6 december 2010 18:52

Ja, då var det måndag igen. Veckorna flyger verkligen iväg och det är inte långt kvar till jul. Var länge i skolan idag, halv nio till tjugo i fyra och igår stängde jag ner bloggen helt och hållet över tagen, pga. att jag hade hur mycket som helst att göra och jag ville koncentrerar mig på det helt och hållet, men nu är jag tillbaka igen :) Nu i eftermiddag har jag ätit en snabb mellis och sedan har jag pluggat järnet! Massa so och svenska.


Har precis ätit middag med familjen och alldeles strax ska jag bege mig ner till tvn för lite slapp och avkoppling, tända lite ljus och bara mysa och vet ni vad? Det har snöat här hemma idag :)


En del av er läsare tycker att jag absolut ska tacka jag till skribent-erbjudandet på timoteij-sida. Jätte kul att ni är så positiva till det! Alltid roligt att höra vad ni tycker :) Återkommer med hur det blir så fort allt är bestämt.


Är det jag som blir skibenten på timoteij-sidan?


Hoppas att ni hade en skön söndag igår och att eran helg var härlig och avkopplande, för nu är vi inne i en ny vecka, massa nya dagar och tusen nya möjligheter!


Hoppas att eran måndag varit  kanon! Vi hörs imorgon, puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards