sarasvensson

Alla inlägg den 7 december 2010

Av Sara - 7 december 2010 17:39

                              lite bilder från rummet...


Vilken dag! Det känns som detta var tre tisdagar, men det är ju faktiskt bara en. Förstår inte hur mycket jag har att göra i skolan just nu! Det ska sättas betyg och allt måste vara klart innan jul. Det gäller att kämpa på och göra det bästa situationen. Slutade tack och lov tidigt idag. Har ätit mellis och pluggat hela eftermiddagen. Nu har jag ätit middag med familjen.


Igår var det måndag. Jag gillar måndagar, förutom att jag går så länge i skolan, ända till tjugo i fyra. På en mändag känner man att man kan ge järnet hela veckan och att man har tusen nya möjligheter framför sig. Sånt gillar jag!


Hoppas att ni har en toppen-tisdag! ♥ Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards