sarasvensson

Alla inlägg den 4 december 2010

Av Sara - 4 december 2010 19:01

Det är mörkt ute, det snöar och är det riktigt riktigt mysigt. Nu ska jag äta middag med min kära lilla familj ♥

Har haft en mysig dag här hemma. Massa plugg, mina prinsessor och så mormor som kom hit en sväng och åt middag.

Med andra ord en härlig lördag.

Ikväll blir det mys framför tvn. Det ska vilas och det ska slappas, för imorgon är det plugg hela dagen som gäller.

Hinner inte skriva så mycket imorgon, har jätte mycket att plugga, prinsessorna ska ut och så ska jag fixa med en massa grejer inför den kommande veckan.


Och vet ni vad? Jag är förfrågad om att bli skribent på en timoteij-sida! Spännande va? Ingenting är bestämt än, men jag har blivit frågad och funderar över vad jag vill.


Ha en rikigt mysig kväll. Puss!

Av Sara - 4 december 2010 16:37

 

                     


Såhär fint var det när jag, syster och prinsessorna var ute en stund tidigare i eftermiddags. Älskar att vara ute. Så frisk och härlig luft och så blir man full av energi genom att bara vara ute. Vi var säkert ute i en timme. Jätte härligt! Prinsessorna var glada och fick skutta omkring i den tjocka snön. Mina mysiga och fina tjejer!


Buren är ren och fin sedan igår, vilket glädjer mig :) Har inte behövt städa någonting idag, förutom mitt lilla rum, som jag passade på att städa i förmiddags, innan mormor kom på middag. Bur och rum rent. Härligt!


Har inte varit så jätte duktig på att uppdatera idag, några inlägg har jag hunnit med, men inte värst många. Har som ni redan vet passat på att vara ute med prinsessorna, städat rummet och så har jag pluggat en hel del inför kommande veckan.


Min fina syster och mina fina prinsessor. Kärlek!


Jag och det bästa i livet, prinsessorna!


Embla och Troja var riktigt gosiga idag. Dom ville för det mesta sitta i famnen, men det blev ändå en hel de spring i trädgården. Skönt för dom att komma ut och röra på sig.


Karin och jag kilade ner till skogen innan vi tog ut Embla och Troja. Har länge velat gå ut och vinterfotat, men jag har inte riktigt haft tid, för jag har så mycket att göra nu innan skolan slutar, men idag hann vi ner och fotade lite. Det var en bild som jag blev väldigt nöjd med :)


Vad tycker ni, visst blev den bra? Den är tagen från min mobil. Själv är jag väldigt nöjd :D


Vi kilade upp till affären och köpte lite gott inför ikväll, för då blir det mys! Mina tjocka vinter-skor från förra året är superduper bra och väldigt bra skor att gå långt i. Uggsen använder jag i skolan, medans dessa skor mest blir använda hemma. Tjocka och varma termobyxor, mössa, vantar, tubhalsduk och till det min vinterjacka. Har ju två stycken, denna är från Stadium och min bruna från VILA.


 

Älskar att klä mig varmt, vilket är ett måste nu på vintern.

'  

Nu ska jag fortsätta umgås med min kära mormor, innan det är dags för henne att åka hem till Lidköping igen. Vi har ätit en god middag och en super god dessert. Mysigt! ♥ Ikväll blir det mys med familjen. Hoppas att eran lördag är toppen! ♥ / Sara

Av Sara - 4 december 2010 12:44

    Mormor är på besök och precis innan hon kom passade jag på att städa rummet, så nu är veckans städ avklarat.


Snart blir det middag och efter det ska jag ut en stund i snön med Embla och Troja. Ska då också passa på att fota lite, så ni får se hur fint vi har det här hemma :)


puss!

Av Sara - 4 december 2010 11:59

Jag heter Sara Svensson är är 14 år gammal. Bor i Gudhem, utanför Falköping tillsammans med mamma, pappa, bror, syster och så mina prinsessor, Embla och Troja. Bloggningen är en stor del utav mitt liv, det är ett väldigt stort intresse. Har bloggat i snart tre år och tycker det är bland det abolut roligaste som finns. Innan jag bloggade här på bloggplatsen, så bloggade jag på blogg.se.


 

Mina intressen är djur, musik, shopping och vänner. En ledig eftermiddag, är jag gärna ute en stund med prinsessorna. Sätter på någon timoteij-skiva då och då och njuter av livet och fyra underbara tjejer. Spelar gitarr sedan ungefär två år tillbaka. Har haft uppehåll i några månader nu, har gått en nybörjar kurs, men nu är det dags för fortsättnings-kursen. Oklart om när den börjar, men det jag är säker på är att jag vill fortsätta spela. Tycker att det är såå roligt!


Som ni nog redan vet, så är timoteij mina absolut största idoler. Värdens bästa och finaste tjejer! ♥ Har många favorit färger, några utav dom är blå, lila, röd och rosa. Favorit musiken är såklart timoteijs fantastiska låter, eftersom jag älskar djur, så har jag många sådanna favoriter, hundar, katter, kaniner...


Gillar också att fota och att umgås med nära och kära. På senare har även bakning blivit ett litet intresse. 


På måndag skriver jag om mina favorit-djur, då utlovas även fina djur-bilder. Ha en lovely lördag. Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards