sarasvensson

Alla inlägg den 9 december 2010

Av Sara - 9 december 2010 19:04

  Nu är det bara 6 dagar kvar till Julkalaset. Ska bli såå roligt att få se och höra alla underbara artister som kommer att medverka, bl.a så kommer jag älsklingarna i timoteij vara med!! ♥ Bättre är så kan det inte bli :)


Så på onsdag åker jag till Lidköping och nya Lidköping Sparbanken Arena tillsammans med familjen. Ser fram emot en riktigt mysig kväll med julstämning, glädje och kärlek.


♥ / S

Av Sara - 9 december 2010 16:59

Härliga torsdag! Hur har eran dag varit? Min har varit sådär super duper bra :) Min torsdag började vid frukostbordet, där jag åt en god frukost med syster innan det var dags att fara till skolan. Dagen in the school har också varit toppen! Fick sluta 25 minuter tidigare, vilket var skönt :)


Nu är alla läxor och prov gjorda, så nu blir det inte mer av det förren nästa termin. Jag firar och njuter! :)


             


Efter att jag kommit hem från skolan, blev det först en promenad med syster och efter det väntade mellis. Och jag har inte pluggat någonting nu i eftermiddag! Så härligt :) Jag har gjort sånt som Sara gillar och som jag ibland inte riktigt hinner med...


Mina älskade prinsessor fick komma ut i en stund i snön. Skönt för både mig och dom att få komma ut lite i den friska och kalla luften. Underbart!


Det är så mycket snö ute nu! Allt är vitt, fint och orört. Förra julen var det ju knappt någon snö, men nu ser det ut som om det kommer bli en riktigt vit och fin jul :) Som det ska vara!




            


Om en stund är det middag med familjen och efter det ska jag vila framför tvn. Skönt! Hoppas att eran dag varit toppen toppen bra. Avslutar med en bild på våran fina dörrkrans som vi köpte på hantverksmässan här hemma för några veckor sedan.


  Happy thursday på er!! ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards