sarasvensson

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Sara - 1 september 2010 19:29

Påminner om outfit-bilderna. Ni glömmer väl inte? Mejla mig din snyggaste oufit bild på sara.s_96@hotmail.com. Skriv några rader om vart kläderna och ev. accesoarerna är köpa. Alla bilder som kommer in, publiceras här på bloggen. DIN snygga outfit syns plus att du tipsar alla andra läsare, så mejla mig med en gång ♥ Om du har någon blogg, så kan du om du vill också bli länkad till den :) Pussar!

Av Sara - 1 september 2010 18:50

 

Godkväll. Hoppas att ni alla mår bra. Har precis ätit middag med familjen. Ikväll blir det "Fångaran på fortet"-final!! Ska ni se det? 20.00 i tv4. Ha en fin kväll! Puss och Kram.

Av Sara - 1 september 2010 16:29

 

 

Karin och Jag for upp till Skara-busshållplatsen för att vänta in Scotts-bussen. Det var Claes som körde och han tutade t.o.m på oss! :) Kameran följde med och jag lyckades få ett ganska så nära kort på bussen.

Av Sara - 1 september 2010 15:39

 

 

 

Fick ett jätte stort och jätte tungt paket på posten idag. Från min underbara tidning Julia. Eftersom jag är premurant på Julia, så får alla premuranter gratis födelsedags-presenter hem på posten. Jag fick ett gulligt litet meddelande, en dvd-film, "Har du hört ryktet om Morgans?" och badolja och badsalt i en super god doft. Åhh, så glad jag blev! ♥ Tusen tusen tack världens bästa tidning! ♥

Av Sara - 1 september 2010 07:42

 

  Då var det onsdag. Inte många dagar kvar till helg nu. Tummen upp! Uppstigning vid sju-tiden, en god frukost och sedan ut till Embla och Troja. Är redo för lite idrott i stan nu på morgonen. Kommer bli toppen! Ha en toppen-dag. Puss och godmorgon!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards