sarasvensson

Alla inlägg den 20 september 2010

Av Sara - 20 september 2010 19:34

      Måndagar för mig brukar oftast vara stressiga och jobbiga. Jag vet inte vad det är med denna måndag som gör att allt bara är bra! Gå upp tidigt efter helgen, faktiskt riktigt skönt att komma upp tidigt och känna sig pigg. Det viktigaste av allt är att mina prinsessor mår bra. Varje morgon när jag går ut till dom är dom glada och spralliga. Så som det ska vara.


Brukar oftast också ha huvudvärk på måndag, med tanke på att vi går så länge i skolan, men inte idag. Såå skönt! Det är mysigt och kallt ute. Det regnar. Älskar regn! Underbart ljud när regnet smattrar på rutan och man har fönstret si så där halvt öppet. När det regnar, kan ni tänka på mig   


Ska alldeles strax bege mig ner till tv-soffan för mys med min fina syster ♥ Här ska ses "Superstars" som faktiskt börjar ikväll, så missa inte det! Frukt och vatten. Älskade måndag!

Av Sara - 20 september 2010 18:58

 

 

Dessa snygga örhängen från H&M kostar nu endast 39.50 Ett toppen-pris! Ordinare pris, 69.50

Av Sara - 20 september 2010 17:47

      Vilken dag! Från det enda till det andra. Med andra ord en väldigt jobbig dag. Gick upp vid sju-tiden imorses och efter det blev det en god frukost med kära syster. Kilade sedan ut till mina små prinsessor och därefer hann jag med att blogg-inlägg. Från halv nio imorses till klockan elva, var det Gudhemskampen på skolan. Hade hand om en station tillsammans med Harley, som går i min parallellklass. Det blev två lyckade timmar och inget regn hann komma, som tur var. Därefter lunch och vanliga lektioner på eftermiddag. Endast tre, vilket var skönt! Nu på eftermiddagen har det regnat och Gudhem är nu allt annat än soligt och härligt...


Mellis med syster och sedan so-plugg till provet som är på torsdag. Håll tummarna för mig, är ni snälla!   Tror och hoppas att det kommer att gå vägen. Har precis varit ute på en promenad i regnkläder och paraply med syrran. Nu ska jag steka pannkakor!!


Puss!

Av Sara - 20 september 2010 11:55

Vilken förmiddag! Sitter hemma med syster. Har en lång och skön rast    Om en timme börjar vi med so och därefter är det bara två lektioner kvar. Skönt! Blåbärssoppa med banan. Mmmm...

Av Sara - 20 september 2010 07:50

      Åh, vilken härlig morgon! Vackert väder och två små morgonpiggna kaniner. Mina änglar! ♥ Vaknade vid sju-tiden idag och kilade upp och åt frukost med syster. Mycket mycket gott! Gick sedan ut till mina små prinsessor som bara ville pussa på en ♥ Idag blir det faktiskt ingen "vanlig" skoldag, utan bara på eftermiddag. På förmiddagen är det Gudhemskampen som gäller! Puss & godmorgon! ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards