sarasvensson

Alla inlägg den 8 september 2010

Av Sara - 8 september 2010 18:12

 

 

Dagens består av jeans från Cubus, underbar t-shirt från gina och munkjacka från H&M.


Kärlek ♥

Av Sara - 8 september 2010 17:36

 

Dagen har rullat på riktigt bra. Tidigt uppstigning vid sju-tiden imorses. Vaknade i och försig vid sex-tiden, men som tur var lyckades jag att somna om. När jag väl hade vaknat, blev det en frukost med min mamma och syster och sedan ut till mina älskade tjejer. Därefter blev snabbt att göra iordning sig och sedan iväg till skolan. Vilket tempo det har varit idag! Från det ena till det andra. Flera långa lektioner, idrott direkt på morgonen inne i stan och knappt några raster. Phu, för denna dag! Nu i eftermiddag blev det en mellis med min fina syster, direkt när jag kom hem och sedan pluggade jag engelska som är tills imorgon. Har kämpat med 36 glosor näst intill hela eftermiddagen, och nu sitter dom!    I am happy! Har också hunnit med att ha ute Embla och Troja i hagen, städat deras bur och nyss tog jag mig en promenad med min syster.


Snart ska mamma och pappa på föräldrar möte, så det blir en egen middag med syster lite senare ♥ Erik är och tränar och jag tror också att han skulle ha ett spinningpass. Han är ledare för spinningpassen på Atlantica inne i stan :)


Önskar er alla allt gott och en fortsatt fin dag. Kika in lite senare, så får ni min outfit för idag :)


Puss ♥

Av Sara - 8 september 2010 07:41

      Shit, vad den här veckan rullar på bra! Riktigt härligt :) Redan onsdag och bara tre dagar kvar tills helg. Igår åt jag middag med familjen och sedan blev det mys framför "Idol", som äntligen började. Detta underbara program! Tittade ni?


Imorses vaknade jag kl. 6, men lyckades somna om och sov till 7. Det behövde jag :) Så fort jag vaknade blev det en frukost och sedan ut till Embla och Troja. Nu har jag precis gjort iordning mig och redo att möta dagen. Idrott direkt på morgonen. Härligt!


Ha en fin dag!

Puss! ♥


Tack Linnea, för rekomendationen. Kul att du är medlem i tl-klubben :) Kramar ♥

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards