sarasvensson

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Sara - 14 september 2010 18:45

I höst blir det beige jacka och bruna uggs, därför vill jag klatsha upp det hela med färgglada accesoarer i starka färger, som tex. på mössa, vantar och halsduk. Ska iväg och höst/vinter-shoppa med mamma och syster om några dagar. I vinter blir det svart kappa med uggs och mössa, vantar och halsduk. Hittade riktigt snygga och härliga grejer på H&M´s hemsida, som jag var inne och kollade på precis. I love H&M! ♥ Världens snyggaste kläder, accesorarer och dessutom har om ju grymt snygga nagellack i massa fina färger. Tänkte visa er vad jag hittat på H&M ♥


 

 

 

 

 

 

 

Vad tycker ni? Visst har dom fina grejer? Jag bara ääälskar det!!! ♥ Riktigt fint! Kika även in snygga smycken lite längre ner här i bloggen. Där presenterar jag veckans snyggaste smycken. Denna vecka från H&M. Har ni några tips på andra snygga utomhus-accesoarer? Hör av er isåfall  

Av Sara - 14 september 2010 18:34

 


Ännu en "läsar dagens"   


turkost linne - ginatricot

jeans leggins - ginatricot

halsband - KappAhl

örhängen -  JC


Tack för bilden madde! Tack för alla fina "läsar dagens". Så roligt att så många av er vill visa upp era snygga outfit´s här på bloggen    Tack för det! ♥


Nästa "läsar dagens" kommer på fredag. Missa inte det!


Puss!

Av Sara - 14 september 2010 18:27

Varje veckan tänkte jag numera tipsa om "veckans snyggaste smycken" här i bloggen. Hoppas att detta är upppskattat!    Smyckeälskare som jag är, är det svårt att låta bli snygga armband, coola ringar & alla söt halsband...


Veckans bästa kommer från H&M ♥

 

 

 

 

 


Snart kommer "läsar dagens". Missa inte det!!


Love ♥

Av Sara - 14 september 2010 17:41

                                    Min fina syster!


Shit, vilken härlig dag!! Vaknade halv sju imorses, men gick inte upp förrän sju. Det blev en god frukost med syrran och sen kilade jag ut till mina fina änglar ♥ Efter det blev det snabbt iväg till skolan för dagens lektioner. Vilken härlig dag i skolan! Gårdagen var jätte jobbig, men dagen har faktiskt varit riktigt riktigt rolig. Tisdagar är inte så dåliga ändå! På musiken fortsatte vi spela gitarr. För er som inte vet så spelar jag gitarr och väntar på att fortsättnings-kursen ska starta, förhoppningsvis slutet av denna månad. Gitarr är verkligen världens roligaste instrument! ♥ Har tagit med mig musik-häftet hem, så lite senare idag sätter jag mig nog med min gitarr och tränar...


Efter att skolan var slut, kilade Karin och Jag dirket upp till affären för att hämta posten och efter det blev det mellis. Strax efter kom Jennie hit ♥ Vi gjorde, pratade och hade det riktigt trevligt! Nyss var vi också ute på en långpromenad.


Snart ska jag bege mig ut och ta in mina kära ninisar i hagen. Sedan blir det middag med syrran ♥ Ikväll blir det iallafall Idol! Hoppas att ni haft en lika bra dag som jag!


Puss!

Av Sara - 14 september 2010 07:48

Vaknade till ett kallt, blåsigt och regning Gudhem idag...ska alldeles strax iväg till skolan. Slutar 15.10 idag, så vi hörs då! I eftermiddag kommer ännu en "läsar dagens". Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards