sarasvensson

Alla inlägg den 7 september 2010

Av Sara - 7 september 2010 18:41

 


Dags för änu en "Läsar dagens"   


Denna bild är inskickad av Madde.


adidas tröja-fått

jeans-vero moda

t-shirt-JC


Tack för bilden Madde! Fortsätt skicka in era fina "outfit bilder". Alla publiceras här på bloggen. Adda min msn, sara.s_96@hotmail.com och skicka en bild någongång när jag är tillgänglig.


Nästa "läsar dagens" kommer på tors.

Puss ♥

Av Sara - 7 september 2010 16:54

  Plugg, plugg, plugg...

    Dagens oufit: jeans-cubus, t-shirt-ginatricot och munkjacka-H&M

  Fick vääärldens bästa tidning idag. Julia ♥

  tl-klubben. Varför inte?


Hej vänner ♥ Då var det tisdag igen. Började skolan för exakt två veckor idag. Min läsare Julia märkte att jag skrev fel på rubriken i förgående inlägg. Det är ju inte onsdag idag, utan tisdag. Hade bråttom till skolan och då ser man ju hur det går :) Har gått i skolan idag sedan 8.30 till 15.10 När jag väl var hemma blev det en mellis och nu har jag suttit och pluggat. Hemkunskap och so. Det är ett riktigt höstväder här hemma, vilket är helt underbart!! I love hösten ♥ Ska alldeles strax gå ut med min kära syster med Embla och Troja i koppel. Skönt för tjejerna att komma ut och röra lite på sig ♥


Idag fick jag alltså världens bästa tidning, Julia på posten ♥ I tidningen kom det med ett häfteom tl-klubben. En bokklubb för tjejer. Är rätt dålig på att komma igång och läsa, så varför inte gå med i klubben och få böcker? Dessutom får man riktigt fina grejer i premie plus att det faktiskt inte alls är speciellt dyrt. Detta får man: Pysselbok, en premie-bok, en blommig penna, en randig necessär, en samlarbox, en tidnng, mp3-högtalare och en ljusblå/turkos mp3-spelare som fungerar som videoinspelning, att spela låtar i (kan också kopplas till högtalaren som man också får med) och man kan faktiskt också ha bilder i d en ♥ Vill komma igång med läsningen ordentligt, och man ökar ju faktiskt också sitt ordförråd genom att läsa.


Ha en fortsatt fin dag. Senare kommer "läsar dagens", vilket ni inte får missa, ellerhur? ♥


Pussar!

Av Sara - 7 september 2010 07:42

Godmorgon. Gick upp vid sju-tiden imorses. Var sjukt trött, men efter bara några minuter, är man väldigt mycket piggare. Tummen upp. Iallafall, med andra ord tidig uppstigning. Efter det blev det en ordentlig frukost med syster. Var alldeles nyss ute hos Embla och Troja. Jätte glada och jätte pigga. Som det ska vara ♥


Igår var jag i stallet med madde, ellinore och syster. Riktigt roligt var det! Själv rider jag inte, men vi tittade på madde när hon red.


Kom hem halv åtta igår, då blev det middag med familjen och sedan mys framför tvn. Bumsade i säng nio. Huuur trött som helst!


Nu är det onsdag och bara tre dagar kvar till helg!! ♥ Har ni några fina planer på helgen? Själv ska jag nog bara vara hem och greja. Mysigt!


Ha en fin dag och tack söta Millan, för den fina kommentaren ♥


Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards