sarasvensson

Alla inlägg den 18 september 2010

Av Sara - 18 september 2010 15:25

   Har precis varit ute i trädgården med mina små änglar ♥ Nu ska jag fixa mig inför kvällen. Puss!   

Av Sara - 18 september 2010 13:53

Var tvungen att ändra kvällens outfit. Den grön randiga tröja än lite för kort för att ha till tights, så det får istället bli min ljus rosa tunika. Letar efter liknande tunikor. Vet någon vart man kan hitta det? Nu kommer den rätta outfiten   


Sara-halsbandet åker som vanligt på    Dessutom även mina snygga silver kedjor från ginatricot.

Jeanstights från H&M, långt vitt linne från H&M och en ljusrosa tunika, också den från H&M. Med andra ord, en riktig "H&M-outfit"   

Det yttersta armbandet är från Ur&Penn och dom två andra har jag fått av Hemmets Journal.

Vit klocka från Guldfynd.


Pussar! ♥  

Av Sara - 18 september 2010 13:22

Det blåser, är kallt och små-regnigt idag. Håller mig inomhus. Har passat på att plugga mycket och även haft ute embla och troja en stund i hagen. Gjorde även rent i deras bur. Nu ska jag svara på mejl! Puss!

Av Sara - 18 september 2010 12:49

Har precis tagit in Embla och Troja i buren. Innan dess fikade jag med mamma och karin och nu har jag ocks bestämt vad jag ska ha på mig ikväll, på Skövdes stadsteater. Det blir jeanstights från H&M, långt vit linne från H&M och grön randig tunika från ginatricot och såklart en massa fina smycken!   Nu ska jag fortsätta plugga. Puss!

Av Sara - 18 september 2010 12:23

   

Bli snygg om händerna med H&M´s nya fingervantar. Två par (se bilder ovan) för 39.50 kr.

Av Sara - 18 september 2010 12:01

Bestämmer kläder tills ikväll, när jag ska till Skövdes stadsteater. Visar vad det blir, när jag är klar. Puss!

Av Sara - 18 september 2010 11:30

Har precis tagit ut Embla och Troja i hagen. Ska fixa buren liten grann och göra rent lite grejer. Puss!

Av Sara - 18 september 2010 11:06

Sitter och över gitarr. Hittade mitt plektrium igår   Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards