sarasvensson

Alla inlägg den 21 september 2010

Av Sara - 21 september 2010 19:39

    Först och främst så vill jag bara säga att jag älskar min blogg!    Jag älskar er!! Alla ni som kikar in och besöker mig varje dag ♥ Love! ♥ Det är mörkt ute här hemma i Gudhem. Snart ska jag kila ner till tvn med mina söta syster och äta frukt och dricka vatten. Vi ska se "Idol".    


Har precis duschat, fixat iordning mig, bytt örhängen och tagit på mig myskläder. Redo för kvällen!


Tack fina ni för gulliga & snälla kommentarer!! ♥ Jag blir så glad!


Berättar mer om mina planer angående "gästbloggningen" imorgon. Glöm inte at höra av dig om du är intresserad.


Kärlek ♥

Av Sara - 21 september 2010 18:48

  Idag fick jag ett nytt nummer av Julia plus ett jätte fint läppglans. Tusen tack! ♥

Av Sara - 21 september 2010 17:33

                                               Mina prinsessor! ♥


Då var det tisdag igen. Vaknade vid kvart över sju imorses, och kilade sdan upp och åt frukost med kära syster ♥ Gick sedan ut till mina små änglar ♥ Hann faktiskt med ett morgon-inlägg här på bloggen imorses    Försöker alltid att hinna med det, men ibland är tiden knappt. Har gått i skolan sen 8.30 till 15.10 idag. Ingen rekord-lång dag, vilket var skönt. Tisdagar för mig, brukar faktiskt inte vara speciellt jobbig. Mycket roliga ämnen! Idag spelade vi exempelvis gitarr på musiken. Som ni kanske redan vet, så har jag spelat det i snart två år och älskar det verkligen! ♥ Sååå roligt att vi håller på med det i skolan. I love love love!!! ♥ Är anmäld till en fortsättnings-kurs inne i stan, eftersom jag redan gått nybörjar-kursen. Förhoppningsvis börjar det den 29:e. Håll tummarna!    Om inte, så ska jag kolla upp en enskild undervisning. Det är en ny gitarr-lärare inne i stan. Många säger att han är väldigt bra    


Nu i eftermiddag har jag och min syster suttit med läxor. Väldigt bra att ha en syster i samma klass. Vi förhör, hjälper varandra och har det roligt sammtidigt som vi gör läxor, nytta och lär oss en massa saker. Väldigt bra! Dessutom har jag även en white-bord tavla på min dörr, så det är till god nytta, kan jag lova   


Har precis tagit ut mina prinsessor i hagen ♥ Eftersom dom inte fick komma ut någonting igår, så var det ganska spralliga, men glada    Kanske för att det inte regnade. Igår vrääääääckte det nämligen ner. Usch och fy och blä! Men, jag gillar faktiskt regn, men jag gillar ju faktiskt regn, så jag vet inte direkt varför jag inte gjorde det igår    Har en liten nyhet att berätta för er här på bloggen, är väldigt inne på att ha en "gästbloggare" här hos mig. Skulle vara sååå roligt!    En gång i veckan kommer det eventuellt att finnas en gästbloggare här hos mig. Om just DU vill gästblogga här hos mig (varje fredag) så hör gärna av dig och skriv din mejladress. Hör av mig till dig om det är du som får gästblogga! Det är som sagt inte bestämt än, men jag grundar för fullt och hoppas på det bästa!   


Snart ska jag visa er vad jag fick på posten idag!


Puss!

Av Sara - 21 september 2010 07:51

Vilken morgon! Det har regnat och blåsigt hela morgon. Usch, vilket väder! Vaknade kvart över sju och kilade upp och var hur morgonpigg som helst    Skönt! Har ätit frukost och varit ute hos Embla och Troja, som snart ska få flytta upp till altanen. Mina fina prinsessor! ♥ Ha en fin dag! Puss och godmorgon!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards