sarasvensson

Alla inlägg den 22 september 2010

Av Sara - 22 september 2010 18:36

 

 

Få glittriga naglar med H&M´s snygga lack för 29.50 kr flaska.

Av Sara - 22 september 2010 18:30

                                          Mina älskade tjejer! ♥


Godkväll. Har precis tagit in Embla och Troja i buren igen och ätit middag med familjen. Tänker ha en riktigt fin kväll med frukt och IDOL. Ha det ni också!!!!


Puss!!!

Av Sara - 22 september 2010 17:23

                                           Mina fina tjejer! ♥


Hade precis satt mig vid datorn imorses för att skriva ett inlägg, men då försvann ju såklart internet! Men men, nu sitter jag och skriver iallafall   Har haft en jätte härlig dag i skolan. Slutade 15.10 och direkt hem och sedan hämta posten. Har varit hur trött som helst nu i eftermiddag, men kämpat med både so-provet imorgon och hemkunskaps-läxan tills imorgon. Dessutom är mina så tjejer också ute i hagen just nu ♥ I helgen ska vi flytta upp buren till altanen och göra det fint där uppe. Kommer bli toppen! Idag kom skolfotot    Alla blev jätte fina!! Såå nöjd. Kommer rama in i rummet. Dessutom kom lite H&M-grejer som vi beställde för några dagar sedan. Visar grejerna när allt kommit.


Puss & ha en fortsatt fin dag!!


Glöm inte av gästbloggningen!! Lämna en kommentar med ditt namn, ålder och mejl om du är intresserad. Hör isåfall av mig. Varje fredag kommer det ev. finnas en gästbloggare


Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards