sarasvensson

Alla inlägg den 4 september 2010

Av Sara - 4 september 2010 21:07

 

  Har precis sätt "Dansfeber" med familjen. Har ni sett det? Tyckte inte det var speciellt bra förra gången, men idag var det riktigt kul! Innan dess blev det en god middag med min kära familj. Har inte hunnit med så jätte mycket idag, sovmorgon och en helg-frukost. Tjejerna har fått vara ute och så har jag fixat med lite allt möjligt här hemma.


Imorgon blir det att plugga, städa rummet och rensa ur garderoben.


Vi hörs imorgon! Sov gott & dröm sött. Puss!

Av Sara - 4 september 2010 18:38

 

 

  Har precis målat på min ljuslila lackning. Mitt favvo-nagellack från Coop. Lovely.

Av Sara - 4 september 2010 18:05

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Har kollat in lite grejer på H&M´s hemsida. Det finns sååå mycket fina grejer.

Av Sara - 4 september 2010 16:57

Pluggar tyska, hemkunskap och matte. Innan dess fikade jag med min mamma och syster. Puss!

Av Sara - 4 september 2010 15:25

Här har ni dom nya bilderna på mig, Embla och Troja   


 

 

 


 


 


 

 

Ha en fortsatt fin dag, allihopa!!!


Puss och Kram

Av Sara - 4 september 2010 15:02

En tacotallrik blev dagens lunch.


 

Har nya fina bilder på mig, Embla och Troja. Kommer snart...


Hej så länge!

Av Sara - 4 september 2010 13:01

Har hittat en tunnel på IKEA till Embla och Troja   


  199 kr på IKEA, alltså.


YES!!

Av Sara - 4 september 2010 12:44

 

 

 

 

 

 

 

 

Passade på att ta sovmorgon idag, till 10. Mycket skönt! Kilade upp och väckte syrran och sedan åt vi frukost. Vilket fantastiskt väder!! Helt underbart! Man känner verkligen att hösten är på väg. Vi är ju faktiskt redan inne i 4 sep. Det går fort. Har tagit ut Embla och Troja i hagen. Dom var glada över att få komma ut i hagen. Funderar på att köpa med lite nya grejer till deras hage. Dom har tre små bollar och en tunnel. Tunneln börjar gå sönder och är vädigt sliten, eftersom dom använt den så mycket. Har ni några tips på bra kanin leksaker? Har ju faktiskt två djuraffärer inne i stan, så jag kanske borde ta en titt. IKEA har faktiskt riktigt bra och billiga djur-grejer. Vi får se hur det blir...


Idag är mamma och jobbar, pappa på rally och erik är och tävlar, så det är bara jag och syster hemma. Snart ska vi göra iordning oss lite lunch. Tacotallrik. Ni missade väl inte gårdagens läsar-dagens?? Isåfall kan ni se den här på första sidan. Imorgon kommer en ny läsar dagens. Har faktiskt fått in en hel del, vilket är superkul!! Ni som inte skickat in, men vill vara med, adda min msn, sara.s_96@hotmail.com och skicka en outfit.bild Ha en underbar lördag. Vi hörs sen! Puss!

Presentation


Namn: Sara Christina Svensson

Ålder: 15, fyller 16 i augusti

Född: Jönköping

Bor: Gudhem

Familj: Mamma, pappa, storebror och tvillingsyster, två kaniner

Gör: Börjar på floristprogrammet till hösten, JB Jönköping

Fråga mig

48 besvarade frågor

Omröstning

Vem är din favorit i One Direction?
 Louis
 Liam
 Harry
 Niall
 Zayn

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

RSS

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards